Ga naar inhoud


ik heb geen beeld meer


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb geen beeld meer op telepui<BR>hoe kan dat <BR>wie kan mij helpen ...<BR>heb al diverse keys geprobeerd maar niets helpt <P>heb een goldwaf... maar kom nu nergens meer <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat moet ik dan doen om te kunnen kijken <BR>of is er niets meer aan te doen ofzo ....<P>kan je me eens een hulpje geven wat ik dan eventueel moet doen <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rico,<P>Je zult moeten kiezen voor Telepiu of Nova <BR>samen op een kaart gaat op dit moment niet meer.<BR>Of 2 kaartjes maken een met nova en een met Telepiu.<BR>Of als je ook seca hebt gewoon allen Nova in irdeto omdat Telepiu ook in seca zit.<BR>Groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi maar bij mij gaat het alleen maar om telepui <BR>mede omdat daar de c+ kanalen ook op staan en discovery , cnbc ,cnn int.<P>maar hoe moet ik die veranderen met de picbined als ik eindelijk de gegevens van de kaart voor mijn neus heb <BR>dan kan ik niet bij de provider komen <BR>deze is afgeschermd <P>hoe kan ik zelf dan de gegevens invoeren ??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Eeprom Edit v1.8-eedit18 en daar gaat dat prima mee.<BR>Telepiu geeft bij mij nog steeds 0667 aan.<BR>Ik wil het programma wel mailen maar ja ook jij hebt geen adres ingevuld.<BR>Grt. Kees.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ha ho..<P>dat zou hellemaal te gek zijn <BR>maar jij heb dan mijn e-mail nodig <BR>kan je mij dan ook gelijk uitleggen hoe ik dit moet doen .<P>het omzetten van de ...................<P>zie hier mijn e-mail adres quickspot@raketnet.nl<P>of naar mijn ICQ zie hier het nummer<BR>72205437<P>ik hoor of ziet het wel..<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...