Jump to content

ik heb geen beeld meer

Guest

Recommended Posts

ik heb geen beeld meer op telepui<BR>hoe kan dat <BR>wie kan mij helpen ...<BR>heb al diverse keys geprobeerd maar niets helpt <P>heb een goldwaf... maar kom nu nergens meer <BR><P>------------------<BR>

wat moet ik dan doen om te kunnen kijken <BR>of is er niets meer aan te doen ofzo ....<P>kan je me eens een hulpje geven wat ik dan eventueel moet doen <P>------------------<BR>

Hoi Rico,<P>Je zult moeten kiezen voor Telepiu of Nova <BR>samen op een kaart gaat op dit moment niet meer.<BR>Of 2 kaartjes maken een met nova en een met Telepiu.<BR>Of als je ook seca hebt gewoon allen Nova in irdeto omdat Telepiu ook in seca zit.<BR>Groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

hoi maar bij mij gaat het alleen maar om telepui <BR>mede omdat daar de c+ kanalen ook op staan en discovery , cnbc ,cnn int.<P>maar hoe moet ik die veranderen met de picbined als ik eindelijk de gegevens van de kaart voor mijn neus heb <BR>dan kan ik niet bij de provider komen <BR>deze is afgeschermd <P>hoe kan ik zelf dan de gegevens invoeren ??<P>------------------<BR>

Ik gebruik Eeprom Edit v1.8-eedit18 en daar gaat dat prima mee.<BR>Telepiu geeft bij mij nog steeds 0667 aan.<BR>Ik wil het programma wel mailen maar ja ook jij hebt geen adres ingevuld.<BR>Grt. Kees.<P>------------------<BR>

He ha ho..<P>dat zou hellemaal te gek zijn <BR>maar jij heb dan mijn e-mail nodig <BR>kan je mij dan ook gelijk uitleggen hoe ik dit moet doen .<P>het omzetten van de ...................<P>zie hier mijn e-mail adres quickspot@raketnet.nl<P>of naar mijn ICQ zie hier het nummer<BR>72205437<P>ik hoor of ziet het wel..<BR><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.