Ga naar inhoud


Radio Kanalen


-= [ Appien ] =-

Aanbevolen berichten


Wat voor systeem? Seca of Irdeto!<P>Radio 1 t/m Radio 5 is volgens mij niet vrij te ontvangen. VeronicaFM en KinkFM wel.<P>De radiokanalen worden net als de tv zenders gecodeerd volgens het seca/irdeto principe<P>Mike The Bike<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wat jij bedoelt zitten op het Irdeto systeem, mocht het nu zo zijn dat je een Duitse MediaBox(SECA) bezit, dan zul je zien dat bij het zoeken van kanalen ook de Irdeto kanalen van Premiere World worden weergeven, o.a. Dutch Hits, 80's etc etc. Dit is een foutje in het kanalen-zoek systeem (gebasseerd op Premiere pakket. Het is niets voor niets een ex- premiere Box! Deze kanalen net als alle andere gewoon wissen, want ze zenden uit in Irdeto en NIET in Seca!!!!!!<P>Grtz Mike The Bike<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>De ca. 80 kanalen van Xtra Music, waaronder Dutch Hits etc, zijn niet in "Irdeto" versleuteld maar in "Cryptoworks". Hiervoor is een CI Module van Philips te krijgen, maar hacks voor dit systeem ben ik tot nu toe niet tegen gekomen. Een abonnement kost ca. Hfl. 130.== in de maand (rijkelijk duur) en is ook voor Nederland te verkrijgen via een bedrijf in Londen. De naam weet ik niet meer.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOnderd en dertig piek voor een paar radio zenders??? En ik maar denken dat C+ ons een poot uittrekt........<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is nog niet alles.<P>Je hebt een ontvanger met CI slots nodig (tussen 1100 en 1600 gulden) en die had bijna niemand toen ze er mee begonnen. Plus en Cryptoworks CI ad 275 gulden. Als oud DMX abonnee heb ik hier wel eens een foldertje van gekregen, maar ik ben er maar niet aan begonnen. Er is genoeg andere leuke muziek op de satelleit.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Wat dacht je van het St***m en D* pakket op Hotbird, die hebben elk ik geloof ca. 40 muziek themakanal zonder gel*l.<P>In het Franse paket in Seca 25 themakanalen.<P>Plus alle gewone FTA radio zenders in vele talen.<P>Er is zat<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...