natnek Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 hebben hier meer mensen problemen mee ? als je card + emu slecteerd met combinatie fun 6in1 en (aston 1.05 c+ kaart) dat de blauwe balk in het scherm blijft staan met de melding dat mijn cam aan het opstarten is. tevens krijg ik ook geen beeld op de ned kanalen. op een een of andere manier wil deze combinatie niet werken mijn cam zit sofwarmatig mijn emu in de weg of zo. mijn config is hum 5400i fun 6in1 aston 1.05 c+ in aston laatste toh firm laatste keybin
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Je gaat naar menu > Toh{josje01} >configuratie > display ci window op off zetten dan is de blauwe balk weg, en onderaan in de configuratie moet je CAID preselect op card+emu zetten
JohnnyBee Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Had ik ook, na het plaatsen van de juiste PMC-file in de Hummie was dit probleem opgelost. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen