Ga naar inhoud


nilesat 7 west


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

hallo allemaal<P>wie kan mij helpen, en antwoord geven<BR>op het volgende.<BR>Wie kan de 7 west ontvangen.<BR>En welke zenders kan je zien.<BR>Zo wel gecodeerde als fta zenders.<BR>Ik probeer al een tijdje de showtime<BR>art package te vinden maar lukt niet echt<BR>ik zit in zuid holland rotterdam en<BR>heb 3000ip met een universale lnb<BR>of moet ik een feed horn gebruiken<BR>om deze te ontvangen heb een 1meter plaat<BR>kan ook nog een 2meter opzetten.<BR>maar die komt binnen kort.<BR>graag uw antwoord naar madarbaks@freeler.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken hem niet ontvangen, maar ik heb liever dat de antwoorden gewoon hier geplaatst worden dan heeft iedereen er wat aan.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ja het mag hier ook beantwoord worden<BR>Alleen om dat ik niet regelmatig de tijd heb om het hier opte halen<BR>en ik toch benieuwd ben naar het resultaat<BR>En wel dus het mail regelmatig bezoek<BR>om mijn antwoord te kunnen vinden.<BR>maar goed nog steed geen resultaat.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een kennis van me die een schotel van 1.2 meter heeft met een dbox met DVB2000 software is het o.a. het volgende ongecodeerd te ontvangen.<P>Bahrain tv, Oman tv, Kuwait tv, Iraq sat, Palestina sat, MBC, Al Andalus, Tele Liban, Edu 1 tot 7<P>Daarnaast kan er op de Arabsat 26 oost ook nog het een en ander ongecodeerd bekeken worden o.a.<BR>Dubai sport-EDTV en- business, Euronews, ANN, Palestine, Al-Manar tv, Fiture tv, LBC sat, NBN, RTM1 TV d'Algerie, LBC sat, Yemen tv, Bahrain tv, Syria sat, JSC sat en nog enkele andere zenders.<P>Voor de juiste frequenties kijk maar even in de Hopperguide <P><BR><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...