Ga naar inhoud


Frequentie update 18-10-00


Gast

Aanbevolen berichten

Astra 28.2 E<BR>-------------<BR>De kanalen van skybox 36-40 zijn weer open.<BR>12.168 V<P>Hotbird 13 <BR>-------------<BR>Cyfra+ Gry is gestart op 11.283 V<BR>27500 3/4.<P>Telstar 12 15 w<BR>-------------<BR>Sport 1 is gestart op 11588 V 6110<BR>VP 308 AP 256.<P>Have fun..............NETPAD<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk initatief, om hier een frequentieupdate te plaatsen.<BR>Om dit elke dag bij te houden lijkt me onbegonnen werk of men moet heel veel tijd over hebben.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satshow ,<BR>Het is inderdaad mijn bedoeling om vanaf vandaag dit bij te gaan houden,met jullie toestemming natuurlijk.<P>Groetjes Netpad.<P>P.S Ik denk dat dit een verrijking voor het sat4all bord is/kan zijn.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netpad,<P>Natuurlijk krijg jij van ons toestemming om dit te doen.<BR>Ik denk dat er toch wel wat mensen blij mee zijn als ze elke dag de nieuwste gegevens kunnen vinden en uitproberen op hun ontvanger.<BR>In ieder geval veel succes ermee!!<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...