lightman Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Hallo, Ik heb een sky kaart in gebruik maar krijg om de 10-20 seconde freezes (blokvorming). Iemand ervaring mee. Lm ------------------------------------- hit any user to continue......
freaky Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 geef eens wat meer info welke emu etc doen de vrye zenders op 28e het wel goed? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Bigfoot Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 newcamd zeker.... probeer eens mgcamd of gbox....
lightman Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Geplaatst: 1 september 2005 Nee op FTA kanalen geen problemen. Alleen op gecodeerde. Geprobeerd met Newcamd, mgcamd, camx. Allemaal zelfde probleem. Draai met Ronaldd plugin op 7020 LM ------------------------------------- hit any user to continue......
Ome Merde Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 hoeveel SGN hebbie op 28,2° oost ? merDe deze ruimte is te huur
Littlesat Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 Waar heb je die sky-kaart in gebruik (share)??? Het antwoord van de kaart moet binnen 600ms zijn. Is dat langer dan krijg je blokvorming... daar bij NDS alleen maar voor deze 600ms de "dubbelle" CWs geldig zijn!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 Dan is je verbinding met die cardserver niet snel genoeg... of er zitten er teveel op dat kaartje... Nadeeltje van NDS sharen.. Voordeel voor SKY-UK Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen