Ga naar inhoud


kan iemand mij helpen


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb geen beeld meer op de telepui<BR>ik ben al aan het rommelen geweest maar nu werkt er niets meer <BR>tevens weet ik ook niet hoe ik in de <BR>picbined programma de provider kan veranderen <P>wie kan mij tijdelijk even helpen <BR>en uitleg geven<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er 2 providers zijn die dezelfde date gebruiken is het voor beide finito met de meeste goldwafer software. Als het je alleen om telepiu gaat, kan je nova er uit gooien met Eepromedit, door hier alles op nul te zetten. Dan heb je natuurlijk voor telepiu wel de actuele data nodig, zoals pmk en date.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry tech,<P>maar heb IRDETO<BR>dus kan hem er wel afgooien maar wat dan ?<P>maar luek dat jullie reageerde want dat doen niet iedereen ........<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

werken met twee kaarten, met op de ene kaart telepui en op de andere kaart hellas.<P>groeten <P>------------------<BR>

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat zit er dan allemaal op de hellas<BR>ik heb een vaste schotel met 2 lnb's erop <BR>1 op astra en 1 op hotbird <BR>maar wat ik dan niet begrijp is hoe ik telepui kan ontvangen <BR>word deze ook vanaf de hotbird op een transsponder verzonden soms<BR> <BR>en weet iemand waar ik discovery met ondertiteling kan ontvangen <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe krijg ik die dan te zien <BR>ik krijg beeld en geluid zonder onder titeling leg aub eens uit wat ik verkeerd doe dan <BR>met de gegevens van hier boven zoals je ziet wat ik heb <BR>krijg ik 3 verschillende discovery's door waarvan er niet een het zelfde is als op de kabel met onder titel..<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery is alleen in seca te ontvangen .<BR>Zoals Rico een paar reply's geleden al schreef , hij heeft alleen Irdeto.Dus discovery met nl. ondertiteling ?helaas niet mogelijk in irdeto (misschien via teletekst? heb ik nog nooit op gelet eigenlijk)<BR>Wat betreft de oplossing om twee kaartjes te maken ,dit is op het moment de enige oplossing zolang stream en telepiu dezelfde date gebruiken.<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...