Ga naar inhoud


Arabsat verdwenen van Hotbird 13 ?


Satori

Aanbevolen berichten

2 weken geleden heb ik mijn schotel uitgebreid met een 2e kopje, zodat ik naar astra en hotbird kan kijken. De eerste week kreeg ik hopen arabische zenders door (FTA), maar die zijn nu allemaal verdwenen. Ik heb een Nokia Dbox met DVB2000 en gebruik een multichoicekaartje en ik experimenteer met een 16f84 pic kaart. De situatie is dat er geen signaal ontvangen wordt op deze zenders. dit wordt aangegeven door de signaalbalk in de display en het overbekende schotelsymbooltje. Alle andere zenders blijven gewoon doorwerken. Een 2e ding wat ik vandaag ontdekte (kan eerder gebeurd zijn, maar ik zit 3 dagen/avonden per week in Engeland) is dat sexclub die ik vorige week nog kon ontvangen met de piccard, nu alleen maar laat weten dat ik mbv ppv binnen kan komen. Ik ben voorla ge-interesseerd in de arabsat zenders omdat 2 van mijn engelse collega een pakistani is en we aan het uitzoeken zijn hoe we zijn thisfront van pakistaans beeld kunnen voorzien. <BR>Wie heeft ideeen voor me of weet wat er aan de hand is???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satori, Arabsat dit pakket zit nog op:<BR> 12654 H 27500 3/4.<BR>Wel is de frequentie van het art pakket geweizigd in 120154 27500 3/4.<BR>Hoop dat je er iets aan hebt.<P>Groetjes Netpad.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...