Ga naar inhoud


Cartoon Network


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet dat Cartoon Network gecodeerd is met VideoCrypt-1<BR>Maar kun je nu ook Cartoon Network kijken als je in het bezit bent van een JDM Progger en een Pic-card?<P>En Discovery is die ook ergens te ontvangen met een Irdeto ontvanger???<P>Hoe die ik dat en waar kan ik de bestandjes vinden om Cartoon Network te kijken???(misschien ook Discovery)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Discovery zit op de astra ook irdeto gecodeerd. (welliswaar Betacript, maar goed)Dit geld overigens ook voor cartoon network.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja tot slot als ik je een goede raad mag geven .<BR>Ga even kijken bij seca key's hier op dit board daar staat een item hoe een kaartje proggen.<BR>En je vind dan wel wat je zoekt .<BR>Veel geluk!!!.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cartoon Network zit gecodeerd in Seca op Astra in een Spaanse en in een Frans pakket. Je kunt Engels als taal kiezen itt bv Disney Channel. een willekeurig Seca juni bestand zou voldoende moeten zijn om dit kanaal te ontvangen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gelezen P'tje , maar in het Premiere World pakket zit in elk geval Discovery dus dat moet geen probleem zijn met een piccard en een allcam.<P>Greetz André<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Cartoon Network en Discovery zitten beiden in Irdeto in het Telepiu D+ pakket wink.gif<BR>Niet op Astra maar op de HB.<P>gr,<BR>Menno<p>[This message has been edited by Menno (edited 25 June 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik kan Discovery zit op de Hotbird<BR>Maar niet op de Astra???<P>Weten jullie eventueel de frequentie's<BR>Voor Discovery op de Hotbird (en misschien ook wel op de Astra???)<P>Maar ik heb ook gelezen dat ze beide zijn gecodeerd met Betacript, kan ik die ook op mijn pic-card zetten en waar vind ik de bestanden, want ik weet niets van keys en dat soort dingen af!!!<P>Ik heb trouwens hier op de download sectie<BR>de Irdeto file van Mickey gedownload maar kan er geen Premiere ontvangen, hoe kan dit<P>Ik ben in het bezit van een Nokia 9500 met de nieuwste versie van Dr. Overflow (6-04-2000, ik weet niet zeker of dit de nieuwste is)<P>Ik ben net 16 jaar en heb dus nog niet echt veel verstand van al dat programmeren en het ontvangen van gecodeerde zender, en mijn vader weet er al helemaal niks van af<P>MAAR BEDANKT DAT JULLIE MIJN VRAGEN BEANTWOORDT HEBBEN!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Als je de kanalen van D+/Telepiu van de HotBird inleest in je ontvanger zie je daar vanzelf Discovery en Cartoon Network tussen staan.<BR>Zitten trouwens ook in het Nova en het Stram pakket beide ook op de HB.<BR>Dit alles in Irdeto.<BR>De freq weet ik niet zo snel maar kijk eens op <A HREF="http://www.satcodx.com" TARGET=_blank>http://www.satcodx.com</A> <BR>groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze link werkt niet Menno!<P>Maar is er echt niks van Cartoon Network of Discovery wat ik kan kijken op de Astra en via mijn pic-card???<P>Ik kan geen Premiere ontvangen want het beeld blijft steeds op zwart terwijl de bestandjes aangegeven dat je ook Premiere moet kunnen kijken (gedownload op deze site pic-codes van Mickey)<P>(Want Discovery zit toch in het Premiere boeket???)<P>WIE KAN MIJ HELPEN???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...