Ga naar inhoud


Cartoon net NL?


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand wellicht of er een aparte feed is voor de NL uitvoering van Cartoon Net?<P>Ik ontvang diverse Cartoon nets, maar niet de NL versie zoals deze op de kabel zit.<P>Heb op lyngsat gekeken en op dit bord een search gedaan naar Cartoon net. Kom er niet echt uit.<P><BR>Robert<P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die kan je niet ongecodeerd ontvangen.<BR>Sinds een jaar geloof ik zenden ze voortaan gecodeerd uit.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satshow, bedankt voor je reply.<P>Daaruit volgt dan uiteraard mijn nieuwsgierige vraag: in welke coderings standaard wordt er dan uitgezonden? <P>Is dat zo afwijkend van wat er algemeen gebruikt wordt dat deze zender dus in NL echt niet te ontvangen en/of zichtbaar te maken is via de satelliet?<P>Weet jij of iemand anders wel de Sat/frequentie?<P>Namens de jeugd op de achtergrond hier thuis (zonder kabel aansluiting), vol verwachting klopt hun hart! smile.gif<P>Robert<P><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bullet,<BR>De uplink van Cartoon network nl wordt verzorgt via de sirius satelliet op 5E <BR>Deze uplink wordt gecodeerd in powervu.<BR>En is alleen voor de kabel boeren toegangkelijk.<BR>Er is geen mogelijkheid voor particulieren om hier een abonnement op te nemen.<BR>De frequentie waarop uitgezonden wordt is:<BR>12303 H 25459 7/8.<P>Groetjes Netpad.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robert,<BR>Ik ben bang dat ik je kinderen niet blij kan maken.<BR>Volgens ons is er geen Nederlandse uitvoering van Cartoon network meer via de satelliet te ontvangen.<P><BR>Groetjes Netpad.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, en als die kabelboer nu het fatsoen had de zender ook op de kabel te zetten. Maar nee hoor voor f 26 in de maand kunnen er maar 16 zenders af hier. Geen cartoon, geen NGC, geen MTV. Heet dan ook UPC.<P>En terzijde,2 jaar geleden zouden we al kunnen internetten via de kabel. Prima geen klachten over de service hoor, want het duurt nu nog een jaar voor het überhaupt gaat gebeuren. Prachtig die kabelboeren.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...