Ga naar inhoud


Settinglijst Strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met het inlezen van een andere settinglijst in de Strong 8000?<BR>Voor mijn Humax is voldoende software en heb ik er geen probleem mee.<BR>Voor de Strong heb ik eigenlijk nog niets gevonden.<BR>Is er eigenlijk voor de Strong ook software voor?<P>Met vriendelijke Satgroeten,<BR>Jan,<BR>Best.<BR> <p>[This message has been edited by mail1234 (edited 18-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal met de kerst een lijst maken zoals pet123 hem voor de hum maakt. Alleen voor de Astra. Het is technisch niet mogelijk deze met HB te maken. Ik doe een memorydump die ik naar een file converteer. Op het moment dat ik geheugenplaatsen gewist heb(om HB toe te voegen!) is de file die hieruit voortkomt corrupt?!?!?! Vraag me niet waarom......<BR>Mijn motto blijft dat je een seca doos op 1 satelliet moet houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor deze ontvanger staat momenteel sw versie 20(!!!!) klaar. Het blijkt dat de manier van zenderlijsten maken niet lekker werkt. Ik wil dit probleem eerst gefixt hebben voor ik een zenderlijst maak die niet werkt. Heb ik met de Kerst ook nog tijd om te eten smile.gifsmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...