Hout Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Ik heb nu een paar keer gehad dat het geluid bij Talpa heel even weg was, net genoeg om een woord of soms twee weg te laten vallen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Bij andere zenders heb ik hier geen last van. Ik draai gemini 2.0 met newcam 6.0 op een dm500 en heb mijn audio autput op ac3 staan en s met een glaskabeltje aangesloten op mijn reciever. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
MauriceW Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Waarschijnlijk is ons lichaam zich aan het beschermen voor talpa door het gehoor af en toe stil te zetten. Wat is de natuur toch mooi he. The power of dreams...
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Ik heb toevallig net dit zelfde euvel gehad, maar ik keek op dat moment via de kabel dus aan je instellingen ligt het niet.
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Talpa heeft dat al vanaf het begin, dat af en toe geluid een seconde of 2 wegvalt grtz
Hout Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Geplaatst: 6 september 2005 was me niet eerder opgevallen. Zal wel beter worden opde nieuwe transponder straks DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
michel130 Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 was me vandaag ook op gevallen. Niet dat ik het erg vind , is toch een ballen zender. was even aan het kijken of het nu beter was geworden en opeens geluid weg. even later weer weg bye,bye TALPA Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen