Ga naar inhoud


cardserver download niet DM500, gemini


tellar

Aanbevolen berichten


Oke, ik heb nu alles op de goede plek, maar het loopt nog niet. Cardserver_6.1 staat nu in var/bin. Als ik deze cardserver probeer op te starten dan krijg ik "parse error in config file /var/tuxbox/config/cardserv.cfg" . Kan iemand me even helpen met dit laatste stukje en de config files even bekijken? Ik heb cardserv.cfg en newcamd.cfg bijgevoegd.

969526-bestanden.zip

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hebben inderdaad die namen: "cardserver_6.1" en "newcamd_6.1". De cardserver loopt echter niet. Hij blijft die "parse error"geven als ik 'm opstart. Ik begin knap wanhopig te worden. Hij wil maar niet werken.

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die hebben inderdaad die namen: "cardserver_6.1" en "newcamd_6.1". De cardserver loopt echter niet. Hij blijft die "parse error"geven als ik 'm opstart. Ik begin knap wanhopig te worden. Hij wil maar niet werken.


Het probleem is de allerlaatste regel in je cardserv.cfg. Daar staat een streepje die daar niet hoort. Haal die maar weg en je 'parse error' is verdwenen.

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit .... vaag..

 

 

ok, even anders

 

* zorg er voor dat je seca2 kaart in de onderste reader zit met de chip naar beneden. de bovenste kaart is evt. geschikt voor een NDS kaart.

 

* switch emu (bijv. naar Common Interface)

 

* download de bijlage en kopiëer (overschrijf) de bestanden zoals ze in de mappen staan in de zipfile

 

* reboot je dreambox en activeer Newcamd 6.1_betad

 

 

deze versie werkt bij mij met m'n seca2 kaart in de onderste reader en m'n NDS kaart in de bovenste reader, beide met de chip naar beneden.

 

 

 

 

merDe

969585-var.zip

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! Hij doet het! Het was inderdaad dat streepje op het laatst. Ik heb het verwijderd en gewoon de cardserver gestart. Vreemd dat dat in de standaard config van Gemini zit. Het werk van een of andere grapjas misschien?? Twee dagen lopen zweten op 1 klein streepje. 1 vraagje nog. Ik heb vorige week het voetbalkanaal van Versatel aangevraagd. Hij verscheen echter niet bij m'n pakket omdat ik een Dragon Module had op m'n Topfield die het voetbalkanaal niet kan activeren.

Kan ik met deze instellingen op de dreambox nu wel het voetbalkanaal activeren? Moet ik daarvoor bellen of kan dat met een activatiepuls via internet?

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...