Ga naar inhoud


Seca en Echostar


Gast

Aanbevolen berichten

Allen,<P>Heb een Echostar3000 met Irdeto en Aston CAM.<BR>De Irdeto Wafer heb ik al aan de praat via mijn Lupido en Phoenix, echter de Seca Wafer nog niet.<BR>Lijkt erop dat ik maar niet de juiste Seca loader kan vinden om mijn Winphoenix daarna lekker de Prom te kunnen laten laden. Heb al aston.hex en main.hex geladen in de Pic via icprog0.9, maar Winphoenix geeft steeds een failure als ik daarna de Prom wil laden.<P>Iemand een tip voor een goede Seca loader ?<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik de goldwaf.hex voor alle goldcards<BR>ook ik heb een AD3000IP met een ashton cam 1.01 en seca werkt redelijk heeft wel wat tijd nodig om te wisselen tussen de verschillende pakketten.<BR>Als je in de Nederlandse nieuwsgroep een bericht plaatst met de naam Satfree waarin je e-Mail adres staat, dan mail ik je de file wel toe.<P>MJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.K. MJ<P>Mijn e-mail is satfree@hotmail.com<BR>Heb je ook nog een aanbeveling wel prom-file hier goed mee samenwerkt ?<P>Bedankt alvast !<BR>Satfree <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...