Gast Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 De BBC zenders had ik in mijn lijst staan. Deze gaven echter aan geen of gecodeerde uitzending. Ik heb toen deze zenders uit mijn lijst verwijderd en opnieuw laten zoeken naar zenders. Nu vindt mijn topfield tf3000 ciPro de BBC zenders op de Astra 2 niet meer. Andere Astra 2 zenders ontvang ik wel. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
hgroen Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Waarschijnlijk waren dat de BBC kanalendie door Sky worden uitgezonden en dus gescrambled. Voeg dan eventueel de transponder toe met de frequentie en H of V en SR in en laat hem opnieuw scannen. Frequentie 10788 H(orizontaal) SR op 22000. en ga daarna weer zoeken. Dan zal het moeten lukken. Voor transponder en kanaalgegevens kijk op http://www.lyngsat.com/28east.html Succes HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Bedankt voor je reactie. Helaas 0 zenders gevonden. Nog een ander idee.
Duikertje Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Bij de 5000ci zit bij het zoeken naar zenders een functie NETWERK aan\uit, ik weet niet of die van jou dit ook heeft zo ja zet die functie eens aan en laat dan alles opnieuw zoeken. Suc6
Gast Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 Ik had beide geprobeerd (netwerk aan en uit). Maar beide zonder succes. Snap er ook niets van. Denk haast dat mijn switch kapot is ofzo. Andere suggesties zijn natuurlijk welkom.
alfred de witt Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 switch stuk? Kijk of je signaal hebt op astra 2, zet zoeken op de hand en type 10773 H in en 22000. Druk nu op zoeken en er komen een 6 tal kanalen tevoorschijn. Zoniet heb je een ontvangstprobleem van astra2 Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Duikertje Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 Citaat: Ik had beide geprobeerd (netwerk aan en uit). Maar beide zonder succes. Snap er ook niets van. Denk haast dat mijn switch kapot is ofzo. Andere suggesties zijn natuurlijk welkom. Ik weet niet of je een disec bedoeld maar haal die er eens tussen uit en sluit Astra2 eens rechtstreeks op je tuner aan dan weet je het zeker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen