Ga naar inhoud


Wel Canal+ maar geen Premiere HELP!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs de Irdeto pic update van Mickey op deze site gedownload en nu kan ik Canal+ ontvangen en nog een paar kanalen, maar wat ik mis is Premiere (er stond in een text bestandje bij de file dat je ook Premiere moet kunnen ontvangen)<P>Wie kan mij helpen om Premiere te ontvangen?<BR>(ik weet zeker dat de frequenties goed zijn)<P>En Discovery zit toch ook in het Premiere pakket?<BR>Wat is daar de freqentie van?<P>Kun je ook die F1 kanalen ontvangen net als bij de Seca ontvangers dat je kunt switchen tussen verschillende camerapostities???<BR>(die zitten toch ook in het Premiere pakket?)<P>Ik heb een Nokia 9500 met de nieuwste sofware van Dr. Overflow en een JDM programmer met een pic-card<P>WIE KAN MIJ HELPEN???(IK BEN NET 16 EN HEB MET SUCCES EXAMEN GEDAAN)<P>ALS JE NIKS TE DOEN HEBT DAN GA JE JE OVERDAG TOCH WAT IN DE SATELIET ONTVANGST VERDIEPEN EN 'S LEKKER WEKREN!!!<P>IK BEN AL VAAK GEHOLPEN MET VRAGEN EN IK HOOP DAT HET OOK DIT KEER LUKT!!!<P>Trouwens ik snap niks van die plainkeys en dergelijke ik werk gewoonmet ic-prog 0.9d en ik laad die bestandjes en programmeer ze dan in de pic-card <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo ,<P>Ik ben zelf ook net begonnen maar het is echt niket zo moeilijk je moet het alleen even lezen <BR>het staat er wel allemaal hoe je het moet doen <BR>ik heb er zelf ook veel moeite mee gehad <BR>maar goed <BR>als ik het goed begrijp en het goed zeg dan heb je dus een file ( bin ) en die heb je op een ?????? (goldwaffer geprogd)<BR>welke versie gebruik je in de nokia <BR>als je dat niet weet druk maar eens op de afstand bediening op text daar zie je onder aan welke versie <BR>ik heb precies het zelfde gehad als jij <BR>ik heb versie 1.81.7 en op mijn andere versie 1.81.6 staan de versie hiervoor kon ik ook niets ontvangen <BR>je heb denk ik de oude keys voor premiere <BR>dat denk ik <P>(als er iemand is die dit leest en ziet dat dit verkeerd is meld dit dan even ) <P>je moet met een edit programma een nieuwe key programmeren deze vervolgens weer op je kaart proggen en dan moet ie werken <P>laat het maar even weten anders stuur je me maar een mailtje naar het onderstaande bloemmetje <BR>greetings<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...