Jump to content

Wel Canal+ maar geen Premiere HELP!!!

Guest

Recommended Posts

Ik heb onlangs de Irdeto pic update van Mickey op deze site gedownload en nu kan ik Canal+ ontvangen en nog een paar kanalen, maar wat ik mis is Premiere (er stond in een text bestandje bij de file dat je ook Premiere moet kunnen ontvangen)<P>Wie kan mij helpen om Premiere te ontvangen?<BR>(ik weet zeker dat de frequenties goed zijn)<P>En Discovery zit toch ook in het Premiere pakket?<BR>Wat is daar de freqentie van?<P>Kun je ook die F1 kanalen ontvangen net als bij de Seca ontvangers dat je kunt switchen tussen verschillende camerapostities???<BR>(die zitten toch ook in het Premiere pakket?)<P>Ik heb een Nokia 9500 met de nieuwste sofware van Dr. Overflow en een JDM programmer met een pic-card<P>WIE KAN MIJ HELPEN???(IK BEN NET 16 EN HEB MET SUCCES EXAMEN GEDAAN)<P>ALS JE NIKS TE DOEN HEBT DAN GA JE JE OVERDAG TOCH WAT IN DE SATELIET ONTVANGST VERDIEPEN EN 'S LEKKER WEKREN!!!<P>IK BEN AL VAAK GEHOLPEN MET VRAGEN EN IK HOOP DAT HET OOK DIT KEER LUKT!!!<P>Trouwens ik snap niks van die plainkeys en dergelijke ik werk gewoonmet ic-prog 0.9d en ik laad die bestandjes en programmeer ze dan in de pic-card <P>------------------<BR>

Hallo ,<P>Ik ben zelf ook net begonnen maar het is echt niket zo moeilijk je moet het alleen even lezen <BR>het staat er wel allemaal hoe je het moet doen <BR>ik heb er zelf ook veel moeite mee gehad <BR>maar goed <BR>als ik het goed begrijp en het goed zeg dan heb je dus een file ( bin ) en die heb je op een ?????? (goldwaffer geprogd)<BR>welke versie gebruik je in de nokia <BR>als je dat niet weet druk maar eens op de afstand bediening op text daar zie je onder aan welke versie <BR>ik heb precies het zelfde gehad als jij <BR>ik heb versie 1.81.7 en op mijn andere versie 1.81.6 staan de versie hiervoor kon ik ook niets ontvangen <BR>je heb denk ik de oude keys voor premiere <BR>dat denk ik <P>(als er iemand is die dit leest en ziet dat dit verkeerd is meld dit dan even ) <P>je moet met een edit programma een nieuwe key programmeren deze vervolgens weer op je kaart proggen en dan moet ie werken <P>laat het maar even weten anders stuur je me maar een mailtje naar het onderstaande bloemmetje <BR>greetings<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.