Ga naar inhoud


canal+ vlaanderen


Gast

Aanbevolen berichten

hallo canal+ Vlaanderen is alleen te ontvangen via de kabel of Tandberg maar Tandberg is onbetaalbaar voor de gewone mens .<BR>Dus wel je cnl+ Vlaanderen moet je een digibox hebben en kabel wink.gifwink.gif <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo,<BR>kan iemand mij uitleggen hoe ik canal+vl met mijn nokia 9800 en aston 1.03 seca kan onvangen en of ik iets anders moet hebben.<BR>dank bij voorbaat.<P>preker<BR>e-mail preker79@hotmail.com<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo pippo,<BR>bedankt voor uw uitleg, maar ik heb wel kabel aansluiting en kan je ook uitleggen wat een digibox is en waar ik dat kan kopen.<P>hartelijk dank .<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke voor de ontvangst voor Canal+ in Belgie <BR>moet je dus een ontvanger hebben voor de kabel de enige manier om daar aan te komen is bij canal+ zelf het zijn namelijk hun ontvangers je kan ze dus enkel huren samen met een abon .<BR>Waarom koop je geen schotel met seca ontvanger? veel beter en meer te zien .<BR>Zo ik hoop je hiermede van dienst te zijn geweest .<BR>Groetjes. smile.gifsmile.gifsmile.gif <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,Pippo<P>Het gaat hier wel over Canal+ Vlaanderen.<BR>Waar kan men deze ontvangen met SECA.<BR>Er is wel een groot verschil tussen Canal+ Vlaanderen en Canal+ Nederland (voetbal enzo)<P>Groetjes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan jij niet lezen ??.<BR>Dat wist ik ook wel dat het over canal+ Vlaanderen ging .<BR>DIE ZIJN NIET VIA DE SHOTEL TE ONTVANGEN!!! mad.gifmad.gifmad.gif.<BR>Aleen via Tandberg of kabel nu begrepen.<BR>En anders moet ge lezen van boven !!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij denkt dat tandberg irdeto is waarom<BR>ontvang je dan geen Canal+ Vlaanderen ???.<BR>Jij denkt dat je de slimste bent zeker ?.<BR> laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo, met jouw manier van communiceren hier op deze board vraag ik me af of je je niet beter thuis zou voelen bij een van die alt.nogwat usenet forums...<BR>2old<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...