Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Ik was bezig een nieuw image te flashen toen mijn computer uit viel. nu start mijn box niet meer op en ook met dcc kan ik geen contact meer maken. Het dreambox logo komt nog wel op het display te staan, dus geen voeding probleem. Wie Helpt Mij??
edje-ken Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 dan pak je het programma dreamup erbij en flash je hem daarmee. als je hier op het forum zoekt naar dreamup vind je vast wel info hierover suc6 edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Je hebt nu dus geen netwerkverbinding! Heb je de FlashErase al toegepast (blz 63 v/d grote Engelse manual) En als dat niet helpt . . . Heb je een seriele kabel voor je DB. Het gebruik van DreamUp (NIET DreamUpLAN!!) staat op blz 37 van het kleine boekje. Download even de uitgebreide Engelse manual bij de fabrikant Tip: als straks alles weer werkt, richt je dan een op FlashWizzardPro waarmee naast je Flash ook andere images kunt toevoegen => MultiBoot in USB stick.
Ome Merde Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 of je checkt onze database merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen