Ga naar inhoud


Grande Fratello Cam1-4


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet wel dat er al vragen over gesteld zijn, maar ik probeer al dagen tevergeefs.<BR>Ik probeer (met de op deze board verschenen pid's ) de verschillende camerastanden van grande fratello (italiaanse big brother) te ontvangen.<BR>Ik beschik over een Humax VACI5300 met Iredo AllCam 2.6 en een Aston Seca CI 1.05 telkens met recent geprogrammeerde goldcard.<BR>Toch kan ik enkel het eerste kanaal ontvangen. Ik kan wel de andere kanalen van stream ontvangen maar bij de andere camerastanden krijg ik een zwart beeld.<BR>Ik heb al geprobeerd enkel met een Aston of enkel met een Irdeto module in de ontvanger te werken maar dan vraagt mijn ontvangen naar een viacces kaart (die ik wel heb maar niet voor stream). Ik dacht dat Stream in Irdeto en Seca gecodeerd was. <BR>Sorry een heel verhaal maar ik zoek naar antwoorden.<P>P.s. ik gebruik de settinglijst op de onoficiele humax site dus deze moet toch juist zijn.<P>Groeten clarcky

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de goede settings gebruikt, lijst waar reeds gf en cam1 tot cam4 gemeld staan, en als je de goede patch hebt (de 3.2 patch van HP of van Crazy Ivan) en je hebt nog geen beeld dan ligt het aan de file die je gebruikt. Probeer eens bij duck of bij de polen. Daar vindt je zeker werkende files zowel ds9 als fun3in1.<BR>Groeten<BR>Giobrim wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt,<BR>Jij denkt waarschijnlijk dat ik een humax heb met embedded irdeto cam.<BR>Ik gebruik geen ds9 of 3in1 file op irdeto maar:<BR>1. embedded viaccess cam met goldwafer (strsh remote update software)<BR>2. Aston 1.05 ci module met goldwafer met duck-software (met stream, want het staat in de lijst en ik kan alle andere stream programmas ontvangen)<BR>3. irdeto Allcam Ci module met goldwafer(strsh software)<P>Met de juiste settinglijst (pet123), toch enkel ontvangst met eerste kanaal<P>Wie kan mij helpen?<BR>Clarcky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...