Ga naar inhoud


settings probleem


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<P>wie kent het volgende probleem met zijn humax5400.<BR>ik wil nieuwe zenders toevoegen aan mijn settingslijst in de humax 5400.<BR>wanneer ik enkele nieuwe frequenties heb ingevoerd verdwijnen automatisch tientallen andere zenders uit de lijst.<BR>dit zijn vrijwel altijd alle zenders op de astra 2 en ongeveer 30 zenders op de astra 1.<BR>dit is heel vreemd. ik heb dit probleem overigens alleen met de patch 3.1 en 3.2<BR>nu heb ik versie 2.4 weer geïnstalleerd en alles loopt perfect.<P>wie kent dit probleem.<P>ik maak zelf wekelijks mijn eigen settings en<BR>gebruik humbox4.0 en seoak 5.0<P>alvast bedankt.<BR>Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb een ander probleem met de kanalen,en wel het volgende.Als ik mijn hummy laad met de kanalensettingslijst 45oost/43west heb ik als ik de satellieten wil zoeken dat ik de freq moet veranderen want anders vindt hij de satelliet niet.Hij vind er in eerste instantie maar een stuk of 4 en de anderen moet ik allemaal veranderen want die startfreq. kloppen niet zitten er meestal een paar cijfertjes naast.<BR>werk hier met humax 5400<BR>3.2<BR>hh100 rotor<BR>settingslijst 45east/43west<BR>en nog enkele andere tuners maar hummy staat on top hier<BR>grtz hendrik b wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...