jer49 Geplaatst: 18 september 2005 Geplaatst: 18 september 2005 Er zijn weer recente patches beschikaar voor de Plaza's 100 t/m 550 "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
kees hekstra Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Sorry ik zal wel dom zijn maar ik kan ze niet vinden.Grts cor. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
bommeltje Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 hoi, zie pm knipperend envelopje bovenin. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
kees hekstra Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 ik heb het gezien maar is het de moeite waard?.Wat voor verschil zit er in?.Bvd grts. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
bommeltje Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 hoi, alles waar licht kan zijn is ook licht. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
EasySat Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Dat is cryptisch een helder antwoord ;-)
kees hekstra Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Inderdaad het is zo scheelt dus wel hoor sorry.Maar vriendelijk bedankt. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen