Ga naar inhoud

smartcard 8in1 interface, hoe werkt sharing hiermee ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi stefke,

Zover ik weet heeft de cardserver van newcamd ook ondersteuning voor de sc8in1, dus ook hier kun je 8 kaarten mee gebruiken. Blijft wel de vraag van mij waarom je newcs liever niet gebruikt:-)

Geplaatst:

Tja omdat newcs niet alle kaartjes ondersteund.

Ik neem aan dat het ook op newcamd werkt op een linux pc? Want ben niet van plan om heel de handel in één van men boxen in te bouwen.

Geplaatst:

Ik ben erg benieuwd welke kaarten er niet met newcs werkt en wel met cardserver.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Tja, de meest officiële zullen wel werken, hoewel ik dacht dat premiere niet werkt. Heb een aantal niet zo officiële kaartjes die het wel doen met newcamd maar helemaal niet met newcs, vandaar... Enne het ligt niet aan de instellingen, heb alles al geprobeerd.

Geplaatst:

Newcs ondersteund juist zo goed als alle kaarten. Het is wel zo dat nagra nog niet probleemloos werkt, dus premiere kan een probleem zijn.

Ik heb hem draaiend op een i386 en gentoo linux:

server_top.jpg

server_front.jpg

sc8in1.jpg

Erg stabiel, alleen heb ik een probleem met opnieuw connecten van clients na x aantal uur van inactiviteit.

Posixx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen