stefke Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Hoi, iedereen heeft foto' in volgende thread al wel gezien http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...&PHPSESSID= Nu mijn vraag: kan je ook met newcamd connecten naar deze cardreaders? Ik neem aan dat het maar 2 readers kunnen zijn. Ik weet dat newcs dit kan, maar die gebruik ik liever niet. Thnx
PosiXX Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Hoi stefke, Zover ik weet heeft de cardserver van newcamd ook ondersteuning voor de sc8in1, dus ook hier kun je 8 kaarten mee gebruiken. Blijft wel de vraag van mij waarom je newcs liever niet gebruikt:-)
stefke Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Geplaatst: 20 september 2005 Tja omdat newcs niet alle kaartjes ondersteund. Ik neem aan dat het ook op newcamd werkt op een linux pc? Want ben niet van plan om heel de handel in één van men boxen in te bouwen.
Mrbeam Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Ik ben erg benieuwd welke kaarten er niet met newcs werkt en wel met cardserver. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
stefke Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Geplaatst: 20 september 2005 Tja, de meest officiële zullen wel werken, hoewel ik dacht dat premiere niet werkt. Heb een aantal niet zo officiële kaartjes die het wel doen met newcamd maar helemaal niet met newcs, vandaar... Enne het ligt niet aan de instellingen, heb alles al geprobeerd.
PosiXX Geplaatst: 20 september 2005 Geplaatst: 20 september 2005 Newcs ondersteund juist zo goed als alle kaarten. Het is wel zo dat nagra nog niet probleemloos werkt, dus premiere kan een probleem zijn. Ik heb hem draaiend op een i386 en gentoo linux: Erg stabiel, alleen heb ik een probleem met opnieuw connecten van clients na x aantal uur van inactiviteit. Posixx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen