Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik lees, hoor en ervaar veel verschillende erveringen met de 7020. Wie heeft er positieve ervaring(en) met het opnemen met de 7020. Dus gewoon een C+ kaartje gebruiken en dan opnemen op de interne HD. Wie ???

N.

Geplaatst:

Ik heb nu een maand of 5 een 7020 met een 160gb hd, en een c+ kaartje (basis pakket)

als image gebruik ik Ronaldd (weet niet of die nog regelmatig onderhouden wordt, al een tijd geen update meer van gezien) en als emu newcamd en auto update aan.

Het opnemen loopt hier als een speer (ook time shifting). Geen haperingen in de opname, Via netwerk opnames naar pc, en met nero vision expres film ontdoen van reclame en op DVD branden.

Ik heb het nog niet voor elkaar om naast het opnemen ook naar een ander kanaal op de dezelfde transponder te kijken.

Maar heb er niet veel energie in gestoken.

ik ben in ieder geval meer dan tevreden over de opnames

Geplaatst:

Het kijken naar 1 kanaal binnen 1 tr en een andere opnemen werkt vlekkeloos. Ik gebruik Gemini 2.20.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

hoe kan je via het netwerk opnames naar pc doen..ik heb een dreambox 7020S zonder hardeschijf en wil daarom van de dreambox via de netwerk op de pc opslaan..kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen??

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen