swarfega Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb een topfield 4000 pvr met aston 1.05 module en deze slaat steeds vast dat wil zeggen dat in het display alleen wat lampjes branden en ik kan hem dan niet van kanaal wisselen enz. Stroom er af en dan werk hij weer. gebeurd ook regelmatig na opmenen van een programma. Zit canal kaart in zwarte
aukemuis Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Normaal gesproken is dat een probleem met de harddisk.
swarfega Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Geplaatst: 24 september 2005 wat kan ik er dan aan doen?
aukemuis Geplaatst: 24 september 2005 Geplaatst: 24 september 2005 Als het apparaat buiten garantie is dan zou ik hem gewoon open maken en de harddisk loshalen. Als je dan zonder problemen een dag of twee kunt kijken dan kun je er vanuit gaan dat het de harddisk is
swarfega Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Geplaatst: 24 september 2005 hij is uit de garantie zal hem open halen en de harddisk er uit halen. kan hij dan gewoon werken?
swarfega Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Geplaatst: 24 september 2005 en als de harddisk kapot is welke HD (merk type) kan ik er dan het beste inzetten?
aukemuis Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Ik heb een voorkeur voor Maxtor, het is vooral belangrijk dat het een schijf is die redelijk stil is en niet al te warm wordt. Maxtor heeft ook een speciale PVR reeks schijven
TangoBravo Geplaatst: 26 september 2005 Geplaatst: 26 september 2005 Overweeg ook eens de Samsung SV1604N van 160Gb, heb ik erg goeie ervaringen mee. Is ook lekker goedkoop. T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen