Jump to content

nieuwe cardfile invoeren

Guest

Recommended Posts

wat heb je geladen ,c+ of pw en heb je de cid's goed staan bij idon 10 (7530)<BR> idon 00 (fff3,fffe,fff9)<P><P>------------------<BR>

hy ik ben nu ook al tijdje lezen en zoeken<BR>heb met cardwizzard ook file in map gebracht<BR>en datei laden en uitvoeren ingeven ook tijdje zitten wachten maar nog zwart wat is de ontbrekende schakel wat moet ik nog verder aanpassen.<BR>alles wat ik nu doe krijg ik bericht sign.fout<P>let me now please<P>------------------<BR>

beste 4 vertel eens waar dient de string FFF9 voor ik ken alleen de eerste twee.<P>cu <BR>idofix<P>------------------<BR>

deze is voor c+ nl en adult xxx<P>maar als jij de dealer cid's gebruikt is deze niet nodig naar mijn weten.<P>------------------<BR>

gewoon key 02 laden en uitvoeren.<BR>Mocht je een key nodig hebben mail me maar.<BR>Ik neem aan dat je er zelf wel een crd van kunt maken , let wel op welk type kaart je hebt , een acs1.2 of 1.6.<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

hallo ik had een vraagje,ik probeer al een<BR>tijd een cardfile te maken.<BR>met wordpad en zo.<BR>ik wou d+ updaten,ik krijg 8 setjes van 2[cijfers en letters].<BR>ik keek in die oude keyfile en ik zie dat er aanzienlijk meer zijn????<BR>hoe weet ik waar wat hoort,moet ik alleen <BR>die nieuwe zetten of moet ik een paar van die<BR>andere vervangen.<BR>viking.devil@wanadoo.nl grt remco<P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Kees Heijmans:<BR><B>hy ik ben nu ook al tijdje lezen en zoeken<BR>heb met cardwizzard ook file in map gebracht<BR>en datei laden en uitvoeren ingeven ook tijdje zitten wachten maar nog zwart wat is de ontbrekende schakel wat moet ik nog verder aanpassen.<BR>alles wat ik nu doe krijg ik bericht sign.fout<P>let me now please<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.