Ga naar inhoud


nieuwe cardfile invoeren


Gast

Aanbevolen berichten


hy ik ben nu ook al tijdje lezen en zoeken<BR>heb met cardwizzard ook file in map gebracht<BR>en datei laden en uitvoeren ingeven ook tijdje zitten wachten maar nog zwart wat is de ontbrekende schakel wat moet ik nog verder aanpassen.<BR>alles wat ik nu doe krijg ik bericht sign.fout<P>let me now please<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon key 02 laden en uitvoeren.<BR>Mocht je een key nodig hebben mail me maar.<BR>Ik neem aan dat je er zelf wel een crd van kunt maken , let wel op welk type kaart je hebt , een acs1.2 of 1.6.<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik had een vraagje,ik probeer al een<BR>tijd een cardfile te maken.<BR>met wordpad en zo.<BR>ik wou d+ updaten,ik krijg 8 setjes van 2[cijfers en letters].<BR>ik keek in die oude keyfile en ik zie dat er aanzienlijk meer zijn????<BR>hoe weet ik waar wat hoort,moet ik alleen <BR>die nieuwe zetten of moet ik een paar van die<BR>andere vervangen.<BR>viking.devil@wanadoo.nl grt remco<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Kees Heijmans:<BR><B>hy ik ben nu ook al tijdje lezen en zoeken<BR>heb met cardwizzard ook file in map gebracht<BR>en datei laden en uitvoeren ingeven ook tijdje zitten wachten maar nog zwart wat is de ontbrekende schakel wat moet ik nog verder aanpassen.<BR>alles wat ik nu doe krijg ik bericht sign.fout<P>let me now please<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...