Gast Geplaatst: 26 september 2005 Geplaatst: 26 september 2005 Kan iemand het adres posten waar ik de service vandaan kan halen voor de Manhattan MX (FSC) ??
bommeltje Geplaatst: 26 september 2005 Geplaatst: 26 september 2005 hoi, gewoon naar je dealer gaan die kan het waarschijnlijk wel oplossen. regards bommeltje ps als de mods het goed vinden wil ik het wel posten. [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Als je mij een PM doet zou het fijn zijn?
bommeltje Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 eurosat 5 Oxgate Centre Oxgate Lane London NW2 7JA United Kingdom s6 ermee. dit is het adres waar reparatie`s naar toe gingen. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 voor garantie, alvorens op te sturen eerst serienummer laten checken,na goedkeuring kosteloze reparatie en vrij snel. 1 maartje,je wordt verzocht om enkel het moederboard te verzenden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen