swarfega Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Ik wik graag een nieuwe hardisk plaatsen in mijn topfield 4000 pvr en zie dat er een word genoemd namelijk de Samsung SV1604N. Is dit de beste oplossing? Of heeft iemand nog meer ervaring met deze of andere type merken?
TangoBravo Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Ik heb zelf erg goede ervaringen met de Samsung. Of het de béste oplossing is? Eigenlijk is het gewoon een erg goede oplossing in mijn situatie, omdat ik voldoende heb aan 160Gb. Maar als jij meer ruimte nodig hebt is het misschien voor jou minder goed. De Samsung is een combinatie van stil, niet al te warm, redelijk veel ruimte, en niet al te duur. De Maxtor deed het bij mij ook goed, maar maakte wat meer herrie en was warmer. Let ook op het toerental, 5400rpm schijven zijn over het algemeen geschikter voor de Topfield, ze maken minder geluid, produceren minder warmte, en qua snelheid zijn ze ruim voldoende voor dit werk. T B
swarfega Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Geplaatst: 27 september 2005 is er nog een extra koeling bij nodig nu ik hem toch open moet maken?
Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Allemaal verhalen over koeling gelezen: Allemaal weggegooid geld volgens mij. Wie heeft er een overhitte Topfield?
Sigma Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 nou daar ben ik het niet mee ééns het ligt er maar net aan wat voor module je er in heb zitten als je onderdelen koeler blijven gaan ze ook langer mee en het hoeft echt niet veel tekosten lees ook hier ééns Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Jouw grote nieuws is nu dat de koeling boos kan doen. Vergeet alles. Oververhitting is niet bekend op dit forum, hoewel het mogelijk is. * We lezen graag hoe het mis kan gaan. Er wordt wel veel over gesproken.
swarfega Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Geplaatst: 27 september 2005 ondanks dat ik ingelog ben doet u link het niet dus ik kan niet kijken wat er staat over koeling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen