Jump to content

sorry tech

Guest

Recommended Posts

sorry voor onduidelijke posting ik was in forum met ander in contact had even geen erg<BR>in dat het toch verwarring kon geven .<BR>mijn vraag is hoe krijg ik deze kaarten met<BR>phoenix prog en cardwiz 1555 aan de praat ik heb card file voor 1.2 geladen en uitgevoerd<BR>maar krijg steeds melding van valse signatuur<BR>op kaart hebben alleen maar vrije zenders voorheen gedraaid ik wil op deze kaart ook<BR>c+ en compl pw laten draaien heb nu dagen forum doorgelezen gemailt enz enz<P>cardwiz geeft ook melding van fout in plainkey. hoe zet je er precies de goede in.<BR>ik ben eigenlijk meer iemand die het zou moeten zien maar leuke van dit gepuzzel boeit<BR>me ook maar ben wel benieuwt als ik het voor elkaar krijg.<P>de wel werkende 1.6 kaart heeft nu alleen nog c+ pw is pas uitgevallen ik moet daar ook nieuwe card over laten lopen maar ben beetje bang om door foutjes kaartje te verknallen. <BR><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.