Jump to content

Beginnersvraag

Guest

Recommended Posts

Nee joh grapje .<BR>Maar is dat een seca kaart ??;<BR>Zo ja moet je gewoon een goldkaartje hebben denk ik en dat vind je wel makelijk.<BR>Even zoeken dus komt wel goed .<BR>Veel geluk. wink.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 02 July 2000).]

TeeBee . pickaartjes niks meer waard ??<BR>vind het nog steeds leuk om met het irdeto pickaartje te spelen hier. voelt een stuk beter, als ik een wafer in de programmer stop <BR>dan waarneer ik mijn orgineel er in stop :-)<BR>(heb er maar 1 dus en daar ben ik zuinig op)<P><BR>gr dj<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Ik heb net een TechnoTrend-DVBsat PCI kaart en een schotel (64 cm) voor hoofdzakelijk internet.<P>Dit is allemaal totaal nieuw voor mij, maar nu heb ik gehoord dat je een Common Interface Card op de TechnoTrend kaart kan plaatsen.<P>Als ik dit doe, wat heb ik dan nog meer nodig om naar gecodeerde zenders te kijken, zonder hiervoor te betalen?<P>Bedankt,<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.