Ga naar inhoud


Beginnersvraag


Gast

Aanbevolen berichten


Nee joh grapje .<BR>Maar is dat een seca kaart ??;<BR>Zo ja moet je gewoon een goldkaartje hebben denk ik en dat vind je wel makelijk.<BR>Even zoeken dus komt wel goed .<BR>Veel geluk. wink.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 02 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee . pickaartjes niks meer waard ??<BR>vind het nog steeds leuk om met het irdeto pickaartje te spelen hier. voelt een stuk beter, als ik een wafer in de programmer stop <BR>dan waarneer ik mijn orgineel er in stop :-)<BR>(heb er maar 1 dus en daar ben ik zuinig op)<P><BR>gr dj<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een TechnoTrend-DVBsat PCI kaart en een schotel (64 cm) voor hoofdzakelijk internet.<P>Dit is allemaal totaal nieuw voor mij, maar nu heb ik gehoord dat je een Common Interface Card op de TechnoTrend kaart kan plaatsen.<P>Als ik dit doe, wat heb ik dan nog meer nodig om naar gecodeerde zenders te kijken, zonder hiervoor te betalen?<P>Bedankt,<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...