Ga naar inhoud


Satelliet advies kost grof geld in Belgie


Gast

Aanbevolen berichten

Bij het Belgische *********** (Merksem bij Antwerpen)kost een <BR>Pic kaart MET codes voor Seca of Irdeto: 9000 Bef (490 fl) het stuk<P>Ik kocht er twee dus werd er 18000 Bef armer mee.<BR>De *********** service: regelmatig nieuwe IC's gaan halen (vrije bijdrage 200 Bef)<P>Bij **** te **** (Zeeland)<BR>Gold progammer voor 3300 Bef (180 fl)<BR>twee nieuwe Pic kaarten voor 2220 Bef (120 fl)<BR>Totaal 5520 Bef en de vrijheid om de codes zelf van de sat4all site te halen<P>Duur 'advies' in Belgie kan veel beter en goedkoper in Nederland!<P>ps. De Pic kaarten gekocht bij ********** (de Belgiesche satzaak) konden tevens NIET ge-herprogrammeerd worden (tweede verlies)en worden ook niet door ********* teruggenomen.<P>IN HET LAND VAN DE BLINDEN IS EENOOG...<P>Een wijzere Belg<P>------------------<BR>Noot van Sat4All aan de ToverX:<P>Ik verzoek je vriendelijk voor het deelnemen aan discussies aan dit board eerst de "gebruiksaanwijzing" van dit board te lezen....<P>Voor alle duidelijkheid het is dus niet toegestaan om satelliet speciaalzaken zodanig aan te prijzen al dan niet gepaard gaand met voorbeelden van prijzen van goederen gekocht bij de satspeciaalzaak dat er sprake is van reclame voor de desbetreffende satelliet zaak. (voor alle duidelijkheid prijzen genoemd bij de NL satzaak zijn ook nog redelijk aan de prijs en als je verder zoekt kan dat zeker ook nog goedkoper)<P>Mocht er in de toekomst van deze zelfde gebruiker weer een overtreding geconstateerd worden betreffende het maken van reclame voor wie dan ook dan zal betreffende gebruiker uitgesloten worden van dit board.<P>Satwatcher<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 22 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Satwatcher,<P>Sorry voor het posten van het bericht, ik ben gewoon heel boos op die Belgische satelliet handelaar te Merksem.<P>Eerlijke handelaars zijn er ook zoals ***** in Zeeland<P>Met vriendelijke groeten,<P>ToverX<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je boosheid kan ik me heel goed voorstellen alleen is dit niet een forum waar een ieder zijn frustraties kan botvieren.....<P>Maar zand erover en verder gaan met de leuke satdingen....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...