Ga naar inhoud

[DBOX-II] Cardsharing Philips DBOX2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een paar vragen: Ik heb al veel gelezen op dit forum maar heb nog geen antwoord kunnen vinden, ik ben in het bezit gekomen van een uit Duitse D-BOX 2 sat Philips DSX5180 / 02A met Linux Sportster Neutrino JFFS2 software, kan ik hiermee cardsharen?

Wanneer dit kan waar moet ik de nummers invullen, ik heb het met een Humax 5400 en een PC met HSIC programma getest en dat werkt goed hierbij heb ik voor het protocol radegast gekozen, het IP adres en port nummer ingevuld, key aangevinkt en local IP adres ingevuld en dan werkt het maar waar moet ik dit doen bij mijn D-BOX 2 ?

Ik heb al wel gelezen dat je Total Commander en Putty progamma’s nodig hebt en hiermee kan ik in mijn D-BOX komen maar waar moet ik de boven genoemde nummer invullen.

Wie kan mijn helpen!

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

Is er nu niemand die weet of dit kan met een Philips D-BOX en waar je bepaalde dingen moet invullen.

Geplaatst:

ik share intern via camd3

regelbaar in de camd3 servers en users bestanden

daarnaast moet je camd3 (bv je multicam) config in orde zijn

let op, deze share gaat dus niet via de pc maar tussen 2 boxen (netwerkje met router en switches)

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Gewoon veel lezen, er is al veel besproken over lokaal CS hier en in het Dreambox forum. Die zijn buiten een aantal kleine extra's het zelfde.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen