Gast Geplaatst: 7 oktober 2005 Geplaatst: 7 oktober 2005 Voor het geval er al mensen zijn die aan het experimenteren zijn geweest met firmware die niet afkomstig is van Echostar: Welke versie (model?) Werkt het (beter?) Is er al geprobeerd originele (OTA of bestand) van Echostar terug te zetten?
DeBeek Geplaatst: 7 oktober 2005 Geplaatst: 7 oktober 2005 Welke versie (model?) Arion 9300 PVR Werkt het (beter?) Nee AB Werkt niet en toetsen op front ook niet, display rare tekens. Is er al geprobeerd originele (OTA of bestand) van Echostar terug te zetten? Orginele Echostar software terug gezet tuner werkt weer normaal.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2005 Geplaatst: 7 oktober 2005 Als je de firmware van de Eycos in de 5020 zou drukken, wat zijn dan de antwoorden? De hardware is namelijk gelijk (voor zover te vinden op internet). Wie heeft dit al ervaren?
Gast Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik vermoed dat de Eycos gewoon de laaste release gebruikt die ook voor de Echostar OTA staat.
DeBeek Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Citaat: Ik vermoed dat de Eycos gewoon de laaste release gebruikt die ook voor de Echostar OTA staat. Lijkt mij van niet, staat een beetje raar als je eycos tuner hebt en na het aanzetten zie je Echostar als opstartscherm.
Tech Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 Uiteraard worden wat logo's opgepoetst maar vooralsnog lijkt het dezelfde release. Pli Core Member
Gast Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Voorlopig gebeurt er niet veel blijkbaar! Zou toch hier graag wat ervaringen willen zien. Dus nogmaals de oproep voor een.cff file voor een Philips Pronto of iemand die een arion AB heeft zodat ik die even kan inleren in mijn Pronto NEO. Zodat ik zelf ook mijn ervaring hier neer kan zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen