Ga naar inhoud


hernoemen va satelliet


abu_ilya

Aanbevolen berichten


Citaat:
Heel eenvoudig:
Staat alles in de handleiding van de dreambox 7020; dus even lezen.

Volgens mij staat het er niet in, er staat wel in hoe je service herbenoemt maar niet hoe je een satellietnaam verandert. Ik zou niet liever hebben dan dat je me het tegendeel bewees.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan door aanpassing (via telnet/ftp/unix editor) van de file (bij DM7000!!!) /var/tuxbox/config/enigma/config (Bij 7020 op /usr/var... etc of zo????). Na aanpassing box resetten (drie toetsen op front tegelijk indrukken)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

menu->setup->service searching->transponder edit

selecteer sateliet, OK, op de naam nog een keer OK, en nu kan je de naam bewerken.

En weer OK als je klaar bent, en tenslotte save om op te slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
menu->setup->service searching->transponder edit
selecteer sateliet, OK, op de naam nog een keer OK, en nu kan je de naam bewerken.
En weer OK als je klaar bent, en tenslotte save om op te slaan.

Dank voor het antwoord, maar in mijn geval lukt het niet op deze manier omdat die Satelliet als "verwijderd item" aangegeven is, je ziet hem dus niet staan in de transponder edit lijst, je ziet hem echter wel staan als je op een zender staat dan OK indrukt en dan op de groene toets de Satellietenlijst opvraagt, hij staat er als "verwijderd item" aangegeven maar ik zou hem willen een naam geven ... ipv "verwijderd item"

toch bedankt hoor
abu ilya
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit kan door aanpassing (via telnet/ftp/unix editor) van de file (bij DM7000!!!) /var/tuxbox/config/enigma/config (Bij 7020 op /usr/var... etc of zo????). Na aanpassing box resetten (drie toetsen op front tegelijk indrukken)

Ok, maar ik wou het wel via de afstandbediening doen (momenteel geen internetaansluiting aan mijn dreambox :-(

groeten
abu ilya
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...