Jump to content

re phoenix

Guest

Recommended Posts

mijn nieuwe phoenix programmer werkt dan om een of anderen reden niet goed , hij staat op com 1 6 mhz . bij andere hobby vriend op anderen kaartlezer leest hij ales uit zoals het er hoord te staan en kun je normaal met cardmaster seq laden en uitvoeren . bij mij werkt cardmaster in zijn geheel niet en bij provider id en kaart nr type enz enz verkeerde of niet komplete regels .<BR>waar zit dan het probleem heb al diverse dingen geprobeerd jumper anders compoort gecontroleerd , enz.<P>kc<P>------------------<BR>

het kan evt zijn dat jou voedings spanning niet goed staat kan je verzetten tussen 3 en 6 volt dacht ik ik heb ook zoiets in het begin gehad<P>cu <BR>idofix<P>------------------<BR>

Als je inderdaad allerlei onzin op je scherm krijgt is er inderdaad iets niet in orde met de settings van -of de software of de phoenix.<BR>Kijk eens in cardmaster of de settings overeenkomen met de settings op je phoenix.<BR>Ik gebruik zelf overigens cardwizzard , het is stabieler en crashed niet als je per ongeluk iets verkeerd ingesteld hebt in de poortsettings.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Is allemaal te zien in mijn profile , maar okee ik ben nu toch aan het tikken dan kan m'n e-mail adres er ook nog wel bij smile.gif<P>hobbybob@gmx.net<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Tech zou je mij even willen mailen if got problems ivobuiter@superweb.nl of ivobuiter@gmx.net<P>------------------<BR>

Dit board is er niet voor niks! <BR>Vragen kunnen rustig gepost worden, hoe newbie/advanced ze ook zijn.<P>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.