Ga naar inhoud


re phoenix


Gast

Aanbevolen berichten

mijn nieuwe phoenix programmer werkt dan om een of anderen reden niet goed , hij staat op com 1 6 mhz . bij andere hobby vriend op anderen kaartlezer leest hij ales uit zoals het er hoord te staan en kun je normaal met cardmaster seq laden en uitvoeren . bij mij werkt cardmaster in zijn geheel niet en bij provider id en kaart nr type enz enz verkeerde of niet komplete regels .<BR>waar zit dan het probleem heb al diverse dingen geprobeerd jumper anders compoort gecontroleerd , enz.<P>kc<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


het kan evt zijn dat jou voedings spanning niet goed staat kan je verzetten tussen 3 en 6 volt dacht ik ik heb ook zoiets in het begin gehad<P>cu <BR>idofix<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je inderdaad allerlei onzin op je scherm krijgt is er inderdaad iets niet in orde met de settings van -of de software of de phoenix.<BR>Kijk eens in cardmaster of de settings overeenkomen met de settings op je phoenix.<BR>Ik gebruik zelf overigens cardwizzard , het is stabieler en crashed niet als je per ongeluk iets verkeerd ingesteld hebt in de poortsettings.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is allemaal te zien in mijn profile , maar okee ik ben nu toch aan het tikken dan kan m'n e-mail adres er ook nog wel bij smile.gif<P>hobbybob@gmx.net<P>Greetz Tech<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit board is er niet voor niks! <BR>Vragen kunnen rustig gepost worden, hoe newbie/advanced ze ook zijn.<P>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...