Ga naar inhoud


Feeds??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar interesante feeds.<BR>Vooral nieuws feed e.d.<P>Is er soms een web site waar de frequenties voor deze feeds staan.<P>Of hebben jullie eventueel hints!<P>Satbee.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is ook moeilijk aan te geven, waar en waneer de feeds zijn.<BR>Daar moet je gewoon geluk bij hebben, in verschillende settingslijsten staan ook frequenties vermeld van feeds.<BR>Ga deze eens langs tijdens je zoektocht misschien dat je dan wat tegenkomt.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zijn die feeds nu allemaal digitaal of wordt er ook nog wel analoog uitgezonden? Ik zie nu geen feeds meer omdat ik bij de zoektochten geen resultaat meer heb. Dat was vroeger wel anders!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bullet,<BR>ja zeker zijn er nog analoge feeds,ik heb er een paar die vrij te ontvangen zijn hier voor je opgesomd.<P>Telecom 2C 3E.<BR>________________<P>12605 V 6.60.<BR>12648 V intrax feed.<BR>_____________________________________________<P>Intelsat 705 18 W.<BR>_______________________<BR>11012 V<BR>11052 H<BR>11092 H.<BR>11095 H.<BR>11136 H.<BR>11138 V.<BR>11548 V.<BR>_____________________________________________<P>NSS 803 21.3 W.<BR>___________________<P>11530 H.<BR>11590 V.<BR>11675 V.<BR>12588 V.<BR>_____________________________________________<P>Intelsat 605 27.5 W.<BR>_____________________<BR>11095 V.<BR>11135 H.<BR>_____________________________________________<BR>Panamsat 6 <P>12540 H uspga tour .<BR>12700 V.<BR>12700 H pga european.<BR>12705 H.<BR>12730 H.<BR>_____________________________________________<P>Panamsat 1<BR>_____________<P>11724 H.<P>Moet er wel bij zeggen dat ik dit niet zelf kan Controleren omdat ik zelf alleen maar digitaal kijk.<P>Verder geef ik als tip( geld voor digitaal) kijk eens af en toe op 16 E en 21.3 w.<BR>Lees deze satellieten zo nu en dan eens opnieuw in jou ontvanger in.<P>Veel feed plezier. <P><BR>Groetjes Netpad.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...