Ga naar inhoud


Pace 500


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb niet veel verstand van digitale receivers maar mijn vraag is hoe lang de Pace 500 dus 1 van de eerste receivers nog bruikbaar is voor rtl4 enz enz<BR>En wat de mogelijkheden zijn van deze receiver?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Pace is eigenlijk aleen maar bruikbaar, om het nederlandse boeket te kijken. Je kunt nog wel wat meer zenders aan, maar dat is zeer beperkt. Verdere mogenlijkheden zijn niehil. Hoelang je nog naar het Nederlandse boeket kijkt met zo`n ontvanger ????????? <BR>Canal+ 1 en 2 zal in mijn ogen niet zo heel erg lang neer duren, maar ook daar is niets zeker over.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik het helemaal niet mee eens, je kunt er het nld pakket mee ontvangen en een tig aan andere zenders indien je de laatste soft hebt (dit alleen bij een G6). Tevens zijn deze ontvangerds momenteel erg goedkoop dus een perfecte vakantie/camping ontvanger.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een hoop geld voor zo'n antieke Pace , dan mag dit wel inclusief kaart en cam zijn.<BR>Ik heb er nog twee liggen , dus kan ik een behoorlijk tijdje de kroeg in.......<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tech,<BR>Dan kun je hier ook wel mee lachen denk ik.<P>Mijn schoonvader en buurman hebben onlangs hun pace 501 G4, blocker en orginele kaart verkocht voor (niet lachen) Fl.700,-<BR>Ze hebben daarna beide een humax met Seca CI aangeschaft. Ze zijn niet meer bij de tv weg te slaan. (zijn niets gewend)<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb ook nog twee van die leuke good old Pace(jes) staan.<BR>Ik gebruik ze en heb ze dan ook apart staan voor recording. (series en dergl)<BR>Wel wordt ik ziek van de afschakeling welke C+ toch met regelmaat de lucht instuurt.<BR>Goldwafer of picard zou helpen maar ik krijg die met geen mogelijkheid aan de gang voor een Pace.<BR>Wie helpt of weet nog een werkende .bin met loader en irdeto-file voor de Pace??? <BR>Alvast dank voor de hulp.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>ik heb zelf ook een Pace staan.<BR>Die heb ik wel met een piccard en een goldwafer aan de gang.<P>Dus als je even jou e-mail adres geeft, dan kunnen we dat ook voor jou regelen.<P><BR> <P>------------------<BR>Groetjes hobbybob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...