Ga naar inhoud


pipo/**********


Gast

Aanbevolen berichten

pipo had een zeer leuke site met paswoord<BR>maar heeft deze veranderd<BR>nu kunnen we er niet meer op dat is jammer<BR>weer een site weg??????<BR>of gaat pipo ook de kant op van **********<BR>ik denk/hoop het niet maar waarom dan deze verandering toen ik het paswoord kreeg zij hij meld het aan zoveel mogelijk vrienden<BR>leuk maar deze zijn nu ook gedupeerd<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Absoluut onjuist.<BR>Pipo kan heel snel en fel reageren maar<BR>blijft eerlijk, maar vooral geeft direct<BR>weer het nieuwe password.<BR>Bij mij ging dat alsvolgt;<P>Tekst ex Pipo !!!!!!<BR>Ik verander regelmatig mijn pasw omdat er mensen zijn die misbruik maken van mijn site dus als ik nog eens verander moet je maar zelf mailen voor een nieuw. <BR>Als ik iedereen moet gaan mailen elke keer ik het pasw verander ik heb wel andere dingen te doen . <P>Volgens mij duidelijk en te respecteren van Pipo <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ik ben teveel bezig geweest met andere dingen heb een nieuwe tv gekocht camera enz <BR>vandaar maar mail me nog eens komt zeker in orde Aviddv wink.gifwink.gif<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben het niet vaak met pipo eens . maar als hij vraagt om dit topic tesluiten dan doe ik het dus . kan me goed voorstellen hoeveel mail pipo nu moet verwerken :-). daar iemand hier op het board wel heel erg veel vrienden heeft.<BR>kan op geen board komen en er staat wel een link naar zijn site.<P>gr djazzy<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...