Jump to content

pipo/**********

Guest

Recommended Posts

pipo had een zeer leuke site met paswoord<BR>maar heeft deze veranderd<BR>nu kunnen we er niet meer op dat is jammer<BR>weer een site weg??????<BR>of gaat pipo ook de kant op van **********<BR>ik denk/hoop het niet maar waarom dan deze verandering toen ik het paswoord kreeg zij hij meld het aan zoveel mogelijk vrienden<BR>leuk maar deze zijn nu ook gedupeerd<P><P>------------------<BR>

Absoluut onjuist.<BR>Pipo kan heel snel en fel reageren maar<BR>blijft eerlijk, maar vooral geeft direct<BR>weer het nieuwe password.<BR>Bij mij ging dat alsvolgt;<P>Tekst ex Pipo !!!!!!<BR>Ik verander regelmatig mijn pasw omdat er mensen zijn die misbruik maken van mijn site dus als ik nog eens verander moet je maar zelf mailen voor een nieuw. <BR>Als ik iedereen moet gaan mailen elke keer ik het pasw verander ik heb wel andere dingen te doen . <P>Volgens mij duidelijk en te respecteren van Pipo <BR><P>------------------<BR>

oke dat is duidelijk maar dat hou je toch niet tegen het wordt er alleen maar onduidelijker op<P>------------------<BR>

He ik ben teveel bezig geweest met andere dingen heb een nieuwe tv gekocht camera enz <BR>vandaar maar mail me nog eens komt zeker in orde Aviddv wink.gifwink.gif<BR><P>------------------<BR>

ben het niet vaak met pipo eens . maar als hij vraagt om dit topic tesluiten dan doe ik het dus . kan me goed voorstellen hoeveel mail pipo nu moet verwerken :-). daar iemand hier op het board wel heel erg veel vrienden heeft.<BR>kan op geen board komen en er staat wel een link naar zijn site.<P>gr djazzy<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.