Ga naar inhoud


Wat heeft een newbie nodig ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ben al een tijdje aan het rondkijken hierzo. Maar ik vraag me af welke hardware ik nodig heb om Canaal Digitaal te hacken. Heb op dit moment:<BR>- Philips DST 5816 (SECA)<BR>- ISO Smartcard programmer ED.02<BR>- PICCARD1 V1.1 (kaartje met 16F84 en 2416)<P>Geprobeerd met diverse software het kaartje te programmeren maar werkt dus absoluut niet.<P>Mis ik nog iets ?<BR>Wellicht is er iemand die mij kan vertellen wat ik aan moet schaffen zodat het allemaal wel lukt.<P>Dank !<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit hier ook met hetzelfde probleem.<BR>Krijg mijn PICCARD1 V1.1 (kaartje met 16F84 en 2416) ook niet aan de praat ik heb wel een andere programmer namelijk een <BR>JDM PROGRAMMER V1.0<BR>Mijn ontvanger is een Pioneer DBR-S200NL<BR>Ook ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de praat wanneer iemand mij kan helpen graag.<P>B.V.D.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier ook met hetzelfde probleem.<BR>Krijg mijn PICCARD1 V1.1 (kaartje met 16F84 en 2416) ook niet aan de praat ik heb wel een andere programmer namelijk een <BR>JDM PROGRAMMER V1.0<BR>Mijn ontvanger is een Pioneer DBR-S200NL<BR>Ook ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de praat wanneer iemand mij kan helpen graag.<P>B.V.D.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermie,<BR>Probeer maar piccard v2.1 hier te downloaden <A HREF="http://www.sat4all.com/down_loads/secakit.zip" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/down_loads/secakit.zip</A> <P>En GARV,<BR>Volgens mij iso ED.02 is 6mhz(ik heb namelijk iso ed.01) ik weet niet of ED.02 3.5 Mhz kan ondersteunen, of probeer maar iemand anders die wel VP-2 of JDM programma heeft en gebruik PICCARD v2.1 sommige bin file zijn RECOMANDED PiccradV2.1<P>SUC6 BOTH of U<P><BR>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> <p>[This message has been edited by Kadir (edited 09 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...