Ga naar inhoud


Feeds Gouden Gids divisie(what's in a name )


chocovla

Aanbevolen berichten

Weet iemand ook of er ook wel eens feeds zijn van de Gouden Gids divisie ik heb in het verleden wel eens wedstrijden van mijn cluppie (Veendam) voorbij zien komen maar dat is ook al weer een jaar of 2 geleden. Normaal gesproken pikte ik nog wel eens een uitwedstrijdje mee maar dat wordt helaas ook onmogleijk gemaakt (bijna alle uitwedstrijden op vrijdagavond). Oh ja feeds met voetbal uit de lagere divisies in Engeland zijn die er ook nog ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie wel regelmatig een feed voorbij komen van de wedstrijden van ADO, deze worden uitgezonden door TV-west als ik me niet vergis. De feed zit meestal op 16 graden oost, als ik me niet vergis....<P>Maar dus niet van Veendam, bij mijn weten...<P>Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

oud topic met misschien nieuw leven.

SBS6 zendt deze elke vrijdagavond uit. Hebben zij vaste feeds voor al die wedstrijden?

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine aanvulling. Bij de niet live wedstrijden wordt er in de SNG al gemonteerd. en wordt er een uplinkje van 10 min gedaan om het door te zetten naar de MCR in Hilversum waar het vandaar door gaat naar sbs 6 (wegens het niet mogen plaatsen van schotels kan sbs 6 zelf niet downlinken)

Dcp_0003.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...