Ga naar inhoud


Nokia Firmware vernieuwen


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo beste nokia gebruikers,

 

Kan iemand mijn vertellen waar ik firmware kan vinden voor een d-box S en kan iemand me vertellen welke firmware het beste is voor dit ding kan ik er eventueel diseqmotor mee draaien maar tevens een eenvoudig menu heeft ik ga hem gebruiken voor FTA

 

Groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


een dvb2000 versie. de keuze versie (er zijn er nl. tientallen) hangt af van je cam.

 

als je een normale irdeto cam hebt kan je elke dvb2000 erin zetten die je wilt, bijv. die van NoOneManIt of een dr. Jamal versie. dvb2000 v2.0ß8 is er in het Nederlands (vertaald door Sjaakk) echter zapt deze niet zo snel als de andere versies van dvb2000.

 

zaak is te weten welke bootloader in je machine zit, dit kan je controlleren door het apparaat even van de spanning te halen en er vervolgens weer op te zetten. in een fractie van een seconde komt de versie bootloader in je display te staan. als dit b200.uns of b210.uns is kan je seriëel met een nulmodemkabel (of via scsi) aan de gang, is dit wat anders, dan zal je een BDM-interface moeten scoren om je bootloader te vervangen.

 

het gaat je alleen om FTA kanalen, welke versie zit er nu in ?

 

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...