Ga naar inhoud


OFF TOPIC


Gast

Aanbevolen berichten

heeft even niks met sat`te maken .<BR>maar wie weet hoe ik in een compaq bios com??<BR>is voor mij al heel lang terug dat ik zo`n ding onder handen moest nemen.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de notebook welke ik heb van Compaq kan dat door in de boot de F10 knop ingedrukt te houden daarna kom je in een zeer afgeschermde bios terecht.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks gaan we even proberen terug. F10. ja klinkt bekend<P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zijn dat je de bios partitie (compaq heeft het bios op disk staan)hebt verwijderd dan kom je er dus niet meer in. Dit werd tot voor kort gebruikt door compaq. Nu gebruikt men voor zover ik weet een "normaal bios" je kan er in beide gevallen met F10 in komen. Als je de bios partitie terug wilt plaatsen moet je een softpaq downen van de compaq site.<P>Succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha . het draait weer. (niet mijn eige pctje natuurlijk) en met F10 dus niet de bios in :-(. <P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...