Ga naar inhoud


NOKIA 9800 + ASTON VOYAGER


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb zo juist een Nokia 9800 gekocht met een ASTON SECA module, nou krijg ik dat ding niet aan de gang.<BR>Voyager reageert dan ook totaal niet in de debug log en blijft maar wachten op een reset.<BR>Op mijn Nokia 9500 werkt het allemaal perfecto, wat doe ik fout, heb de B.rate op 9600 staan is dit OKE ?<P>Wie OH wie kan mijn helpen <P>P.S. Windecrypt werkt trouwens ook nie wacht ook op RESET <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BR>Heb ook een 9800 met aston/seca<BR>bij mij geen probleem met season, ic card, gold card & smd goldcard<BR>werkte meteen !?<P>geef eens wat meer uitleg aub<BR>staat uw compoort juist ingesteld ?<BR>bij Voyager 2x op m drukken en dan seca seclecteren en de ontvanger resetten<P>heb je de juiste key's ?<P>mvg Satgoofy<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou season zit aan een laptop op com 1 op 9600 BPS, als het goed is heb ik de laatste key's dus dat moet ook niet echt het probleem zijn, gekke is als ik de BPS verander naar een andere waarde dan krijg ik dus een unsupported class code error, <BR>En op in mijn Nokia 9500 op IRDETO werkt alles perfecto.<BR>Meschien ook nog handig om te weten hen een ASTON versie 1.3 ?! <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...