Ga naar inhoud


welke files voor irdeto op humax ontvanger


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van een gold programmer + gold kaart .<BR>en een humax irdeto onvanger.<BR>Wie weet wat het verschil is tussen c-cam.bin en 0-cam.bin ?<BR>Bedankt vast voor de reaktie.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk werkt alles wel voortaan op een Humax, je moet wel een 0-cam bin gebruiken. Irdeto Pic-card in combinatie met een Seca module wil bij mij niet lukken. (bij niemand volgens mij)Duurt maar een week dan.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ptje:<BR><B>Eigenlijk werkt alles wel voortaan op een Humax, je moet wel een 0-cam bin gebruiken. Irdeto Pic-card in combinatie met een Seca module wil bij mij niet lukken. (bij niemand volgens mij)Duurt maar een week dan.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Bedankt voor het antwoord.<BR>Ik ben inmiddels op vakantie geweest.<BR>Maar seca in combinati met irdeto werkt al 3 weken.<BR>of heb ik je verkeerd begrepen ?<BR>Groeten Herman.<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de embedded Irdeto wilt gebruiken van de Humax dan kan je alles wat gecodeerd wordt in Irdeto wel zien met de goede files erbij. Je kan dan het beste een HumaxPicfile gebruiken. Let wel dat je Premiere World niet kan kijken omdat deze gecodeerd is in Betacrypt. <P>M.v.g Johnny1<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...