Ga naar inhoud


blokkeren callcenters ,marketings bureaus e.d


Han Peekel

Aanbevolen berichten

Hoi

 

www.infofilter.nl volgens de KPN kun je op deze pagina voorkomen dat andere bedrijven dan de KPN uw telefoonnummer

en/of adresgegevens gebruiken of verstrekken voor direct marketing.

Je adresgegevens worden voor vijf jaar geblokt je krijgt netjes 2 maanden van te voren bericht of ze weer vrij gegeven mogen worden.

 

hopelijk weer eens een rustige avond!

 

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een mooi idee. Maar alleen de bij infofilter aangesloten bedrijven zullen je niet meer bellen. Helaas zijn er nog zat bedrijven die niet aan infofilter meedoen, en dus gewoon blijven bellen. Maar alle beetjes helpen.

 

Even een tipje: belt er een telecom-aanbieder, verzekeraar, hypotheekverstrekker of energiebedrijf of zoiets en je hebt er geen zin in? Zeg gewoon dat je geen interesse hebt. Natuurlijk proberen ze het gesprek gaande te houden door bijvoorbeeld te vragen: "waarom niet?". Zeg dan dat je bij een concurrerend bedrijf werkt en het daar veel goedkoper geregeld hebt, en het gesprek is snel gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooi idee. Maar alleen de bij infofilter aangesloten bedrijven zullen je niet meer bellen. Helaas zijn er nog zat bedrijven die niet aan infofilter meedoen, en dus gewoon blijven bellen. Maar alle beetjes helpen.

 

Tot die conclusie kwam ik ook al als ze bv een cdfoon gids hebben ze ook gegevens zat .

 

De KPN reikte mij oa bovenstaande optie aan omdat ik hier last heb van telefonische overlast .

 

 

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...