Ga naar inhoud


ben ik de eerste?


Gast

Aanbevolen berichten

nouja<BR>hoe maakt je van een CAM een ALLCAM? Ik wil graag premiere + c+ op m'n 1.2 kaartje, en dit lijkt me goede eerste stap smile.gif<BR>mvg,<BR>Exposure

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een CI Cam module hebt, kun je deze patchen met een laptop of een nokia 9600 en een PC met SCSI kaart.<BR>de software hiervoor vindt je morgen op deze site!<BR>Een normale cam (b.v. uit een nokia 9500) kun je zelf niet patchen.<BR>Diverse dealers (laten dit) doen voor +/- Fl 60,--<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk, als je een professionele eprom programmer hebt en je heel goed kunt solderen gaat dat.<BR>Het is echt geen gemakkelijk klusje, en dat kun je dus maar beter aan de profs overlaten.<BR>Het is eenvoudigweg de Fl 60,-- niet waard het zelf te doen.<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor je gebruikt gewoon de blocker van DVB2000.<P>-Guide <BR>-8 (setup)<BR>-3 (cam menu)<BR>-5 SCT disable (satisfaction tv disabled of was het secret code transmission smile.gifsmile.gifsmile.gif)<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was nog even vergeten om te zeggen dat ik geen nokia heb frown.gif maar een echostar dsb9800 bak. Ik weet het, nokia rulez, maar daar heb ik geen geld voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...