Gast Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 hallo mensen ik wil andere software er in zetten maar durf er niet aan te beginnen,omdat ik jullie zie schrijven cam zus cam zo, maar bij mij zit er een dubbele kaartlezer in een blok in? dus beide cams zitten ineen,hoe kan dat en valt hij wel te flashen. er zit in de ene een abo orf in (werkend) maar wil in de andere ned.zenders hebben, weet iemand daar een oplossing voor ?. Oostenrijkse premiere dbox sn prosessor motorola ppc 823 66mhz speicher 8mb flash, 32 mb sdram. betanova 2.01, betaresaerch 2002 rel: 1.0.6.2 , betacript
Soulman Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Ha Jankees Box in debug brengen (zoek op dit forum hoe!) Image downloaden en installeren (wel wat software voor nodig) Zoek naar de dbox bootmanager, daar heb je voor het debuggen en het flashen wat aan. Succes Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Unetwork Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Jankees goed lezen op dit forum ook hierboven in de stickey en in de database. Heb je niet al te veel verstand van deze materie zou ik er zelf niet aan beginnen omdat je de box met een fout onbruikbaar kan maken. idg zou ik het door iemand anders laten doen en hier een oproep plaatsen voor de omgeving Zeeland.. Suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Ik had je duidelijk gevraagt en je een tip gegeven om je oproep HIER te plaatsen dus NIET om er een nieuw topic over te openen! Dus het dubbel bericht is verwijderd en je kan dus HIER onder alles kwijt! Dit is al namelijk heel snel board vervuiling... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 WIE KAN MIJ HELPEN DEBUGGEN OMG ZEELAND BEN ZELF VOOR DIT ONKUNDIG
Unetwork Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Sorry man kan je SVP JE CAPS LOCK uitzetten dit komt al gauw door als schreeuwen Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen