Ga naar inhoud


Wafercard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Domme vraag misschien maar ik heb hier bij mij nog 3 wafercards liggen met pic16f84 wat zijn de mogelijkheden met deze kaarten ? Voor seca of irdeto ? Of kan ik met deze kaarten gewoon niets aanvangen kan men enkel met goldwafers iets doen ? Wie weet hier antwoord op ? Bij voorbaat dank.<P><BR>Groetjes,<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk even in de seca sectie, daar staan files voor een normale d2mac kaart! (16c84)<BR>Ik heb het nog niet gestest!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info<BR>ik had eigelijk nog een vraag...<BR>kun je die loader hex voor wafer kaarten<BR>gebruiken voor seca en irdeto of zijn dat ook weer 2 soorten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje, op de downloadpagina staan files voor old d2mac kaartjes te downloaden voor pics 16c84, kan men deze ook gebruiken voor 16f84 ? Of heb ik dat verkeerd begrepen ? Wat doen deze file's juist want het begint me allemaal een beetje onduidelijk te worden. Ik heb hier al zoveel verschillende file's gedownload maar heb de kans nog niet gehad deze naar een kaartje te schrijven daar ik mijn dl-20 programmer nog niet ontvangen heb. Welke file's moeten er nu eerst naar het kaartje geschreven worden of heeft de volgorde geen belang? Ik heb het hier wel over seca decodering. Kan er iemand mischien in begrijpbare taal een beetje meer uitleg geven over hoe men best te werk gaat? En als laatste weet er iemand waar ik nog mm2 cards kan bestellen want bij Willem zijn ze uitverkocht, of kan ik toch nog iets aanvangen met mijn wafercards met single pic16f84 ???? frown.gif<P>Dank aan ieder die hier een reply op geeft<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt de 16c84 niet gebruiken. (althans bij mij werkte het niet) je moet een 16f84 hebben. Met je waferkaart met alleen een 16f84 kun je perfect seca kijken. Volg de uitleg het board of op unitedhackingforces.<BR>Indien je een kaart hebt met 1 pic kun je makkelijk de 24lc16 erbij zetten en je kunt irdeto kijken. Het is erg simpel ik ben sinds<BR>een half jaar hier pas mee bezig en kijk irdeto op een oude d2mac kaart.<P>suc6<P><BR>bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag aan bobje ik heb die uitleg nergens kunnen vinden over die uitleg over wafer kaarten met alleen 1x 16f84...<BR>graag nog wat meer info<BR>satfreak.nl@hetnet.nl<P> Met je waferkaart met alleen een 16f84 kun je perfect seca kijken. Volg de uitleg het board of op unitedhackingforces.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bobje,<P>Dus dan is het toch niet mogelijk om enkel met mijn wafercard seca te decoderen, volgens jou schaf ik mij dan het best een mm2 kaartje aan, kan je mij hierover wat meer uitleg geven van hoe ik dan te werk moet gaan kan ik die pic16f84 van mijn kaartjes dan nog gebruiken?<P>Thanks, <BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, probeer a.u.b. voor een nieuwe vraag een nieuw topic te starten om het hier een beetje overzichtelijk te houden!<P>Let ook op dat je de vragen in het juiste forum stelt!<BR><P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt niet met een waferkaart met alleen een 16f84 seca kijken (volgens mij.)<BR>Wel met zo'n kaartje met alleen een pic 16f84 erop. je boort een aantal gaatjres in het printje en zet het 24lc16 erop die verbind je met draadjes naar<BR>de 16f84 en het werkt als een trein. <P>suc6<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wil draadbruggetjes leggen werkt het ook met een 2x 16F84 kaartje.<BR>Gewoon 1 van de PICs vervangen en de bruggetjes leggen.<BR>Niet vergeten van de banen die er teveel zijn (van de 2e PIC) los te snijden.<P>Werkt perfect bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...