Ga naar inhoud


5-in-1 autoupdate piccode online!


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,<P>Aangezien allerlei vage figuren grof geld aan het verdienen zijn met deze piccode hebben we besloten om hem voor iedereen beschikbaar te maken. De eeprom is voor C-CAM, vanavond komt er een versie voor 0-CAM bij.<P>Veel plezier,<BR>Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ah vergeten: dit weekend komt er een versie die ook werkt met de embedded Irdeto van de Humax 5400, dus hou deze site in de gaten!<P>Martin<p>[This message has been edited by Martin Bishop (edited 14 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi martin!<P>can you post or mail me something about the eeprom adress? where are the keys, provider, PK,HMK, HEX....<BR>thx!<P>BTW: nice work!<P>------------------<BR><BR>cu space teddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de geste Martin. In de Satellite staat weer zo'n 'vaag' figuur: Season f99, wafertje f60 en nog wat goedkoop spul voor gepeperde prijzen. Leuk is wel dat ze een lamp-schotel aanbieden die op de blz. er naast 50 gulden goedkoper is. Van mij mogen ze best wat verdienen, willen we zelf ook met ons dagelijks werk, maar ze moeten het niet te gek maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm zou leuk zijn als dit ook op de Hummer werkt!!!<P>Ik heb er nu namelijk al een maar deze werkt dus niet op de embedded Irdeto!<P>Ben dus benieuwd!!!<P>Is het de file Goldcard??<P>Groeten,<P><BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Martin al zelf aanhaalde in zijn posting verwact hij pas dit weekend te komen met een aangepaste versie voor de Embadded Irdeto Cam in een Humax....even geduld dus nog... <P>Satwatcher<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke 5 pakketten decodeert die file??<P>Kun je in plaats van een 16F84 een 16C84 gebruiken? En zo ja, wat moet je dan anders instellen? Ik krijg steeds een foutmelding als ik de 16C84 wil proggen.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor het vrijgeven van de autoupdate!<BR>Alleen vrees ik dat dit voor de kaart-mafia geen 'groot' probleem zal zijn. Er zijn niet zo veel 'eerlijke' winkeliers die ook nog de tijd/kennis hebben om op internet te zoeken. En de haaien weten toch waar ze ze moeten halen.<BR>Thanks a 10000000!<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>Ik heb al meerdere pogingen gedaan om mijn oude PIC kaart voor D2MAC een ander leven te geven maar dat heeft nog niet tot succes geleid. Op de kaart zit een PIC 16F84/4 en een 24C16, aangesloten volgens de gegevens van de MM2 tekening. Beide chips zijn apart te programmeren wat ik dus ook gedaan heb, maar geen respons van de ontvanger. Ook geprobeert met PICCARD2.1 en PHOENIX. Ik geef de moed nog niet op maar wie heeft een tip? Kan het zijn dat de files niet op een NL CAM werken Groeten Cor.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt mijn werk wijze :-)<BR>eerst een loader op de pic<BR>ik gebruik hiervoor de 16f84.hex voor<BR>van de seca files ( en een zeer simpel programertje ) <A HREF="http://www.jdm.homepage.dk/newpic0.htm" TARGET=_blank>http://www.jdm.homepage.dk/newpic0.htm</A> <BR>en zet dit er op met picprog staat hier <A HREF="http://members.tripod.lycos.nl/dollar/irdeto/" TARGET=_blank>http://members.tripod.lycos.nl/dollar/irdeto/</A> <BR>dan prog ik de eprom met piccard2.1 <BR>( met de phoenix op 3.5 mhz)<BR>kijk even of er inderdaad wat weggeschreven is naar de eprom . gewoon door te kijken of er keys instaan. als alles op ff ff staat is <BR>het niet goed<BR>daarna ga ik weer terug naar het jdm.prog...<BR>en zet de irdeto hex erop met picprog<BR>even opletten dat in picprog de fuses uit staan.<P>en klaar ben je<BR>gr djazzy<P>(dit gaat natuurlijk alleen op voor de mm2 print. en heb voor het prog.. van de pic niet eens de boel hoeven te demonteren druk de kaart zo op het ic socket ;-) )<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm of ik doe iets of fout of het werkt niet de Hummer!!<P>Tenminste niet met de emebedded voor geen enkel kanaal<P>Werkt wel met CI 4.6SE<P><BR>Klopt dit??<p>[This message has been edited by Activate (edited 15 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...