Ga naar inhoud


gebouwde goldwaver vs card-goldwaver ?


Gast

Aanbevolen berichten

Voor zover ik kan zien op de site van Willem, is een goldwaver op een printje gelijk aan een goldwaver op een card. Klopt dit?<BR>Is dus het enige verschil het 'uiterlijk' en de grootte ?<P>En welke programmer werkt beter of betrouwbaarder ofzo? De DL-20 programmer of de VP-2 ?<P>Ik wil toch eens gaan experimenteren... Ik dacht nu aan een DL-20 programmer i.c.m. een goldwaver op een printje. (printje vind ik leuker dan een smartcardje...)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb even een vraag tussen door ,ik heb nog een oude programmer waar mee ik voorheen d2mac kaarten bewerten. is deze ook geshikt voor de goldwafer card, Ja hoe moet ik deze progr: beschrijven ik kan er losse eeproms mee laden kan hem gebruiken voor wafercard ,1pic cards 2 pic cards ik weet wel dat ik voorheen die wafercards er mee deed 16c84

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad met de dl-20 kun je losse 16f84 en losse 24<L>c16 prima bewerken en inderdaad met het programma de pic24c12.exe ,soms wil de 24c16 niet dan even opnieuw instellen en dan gaat hij wel de goldwafers gaan niet met een dl-20 gr joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...