Ga naar inhoud


Hulp voor een beginner


Gast

Aanbevolen berichten

Woonachtig in Scandinavie wil ik graag NL TV zien.<BR>Ik heb een ( 2e hands)Pace DSR 600 echter zonder smartcard aangeschaft.<P>Wat heb ik nodig om een smartcard voor de NL zenders en zo mogelijk Canal + te maken<P>Dank voor de hulp<P>LJP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt 3 optie,s<P>1)koop (bijv)vp2 programmer,en gold of mm2 kaart,en prog hem voor de gewenste provider<BR>2)koop een season en kijk samen met je computer,naar deze provider<BR>3)koop een echte kaart zijn nog wel te krijgen,maar moet je wel adres in nederland zien te krijgen(voor abbonnement).<BR>en voor het geld van deze kaart koop je ook een vp2 en kaart<P>vrgr eric<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik maar nog 1 optie toevoegen.... smile.gif<P>Maak je eigen piccard(1x pic16f84 + Ic voetje en 1x Eeprom 24c16 + ic voetje) en je eigen programmer (ludipipo) om de pic en Eeprom te programmeren...<P>Kosten: minder dan FL 60,-<P>Suc6<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Kadir, dan mag je mij es uitleggen hoe je dat voor 60,- doet. Stel dat je er meteen 20 maakt, dan is 60,- haalbaar anders ECHT niet. Alleen de spullen om te etsen, de printplaten, etc. kost bij elkaar al 60,- Het is verreweg goedkoper om gewoon progger en pcb kant en klaar te kopen, of evt. als bouwpakket.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint me allemaal wat duidelijker te worden. Ik ga alternatief 1 maar eens uitproberen. Hopelijk allemaal verkrijgbaar op de lokale markt.<P>Bedankt voor de hulp.<P>Groeten LJP <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...