Jump to content

Hulp voor een beginner

Guest

Recommended Posts

Woonachtig in Scandinavie wil ik graag NL TV zien.<BR>Ik heb een ( 2e hands)Pace DSR 600 echter zonder smartcard aangeschaft.<P>Wat heb ik nodig om een smartcard voor de NL zenders en zo mogelijk Canal + te maken<P>Dank voor de hulp<P>LJP<P>------------------<BR>

je hebt 3 optie,s<P>1)koop (bijv)vp2 programmer,en gold of mm2 kaart,en prog hem voor de gewenste provider<BR>2)koop een season en kijk samen met je computer,naar deze provider<BR>3)koop een echte kaart zijn nog wel te krijgen,maar moet je wel adres in nederland zien te krijgen(voor abbonnement).<BR>en voor het geld van deze kaart koop je ook een vp2 en kaart<P>vrgr eric<P>------------------<BR>

Laat ik maar nog 1 optie toevoegen.... smile.gif<P>Maak je eigen piccard(1x pic16f84 + Ic voetje en 1x Eeprom 24c16 + ic voetje) en je eigen programmer (ludipipo) om de pic en Eeprom te programmeren...<P>Kosten: minder dan FL 60,-<P>Suc6<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Nou Kadir, dan mag je mij es uitleggen hoe je dat voor 60,- doet. Stel dat je er meteen 20 maakt, dan is 60,- haalbaar anders ECHT niet. Alleen de spullen om te etsen, de printplaten, etc. kost bij elkaar al 60,- Het is verreweg goedkoper om gewoon progger en pcb kant en klaar te kopen, of evt. als bouwpakket.<P>------------------<BR>

Het begint me allemaal wat duidelijker te worden. Ik ga alternatief 1 maar eens uitproberen. Hopelijk allemaal verkrijgbaar op de lokale markt.<P>Bedankt voor de hulp.<P>Groeten LJP <P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.